• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам’яне марки ДГКО, АС

Завершена

3 446 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 467.00 UAH
Номер: 55bfe85665c644269c51079ea355af8e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-29-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 29.01.2019 17:49 - 20.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2019 № 19 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-10-000702-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д. КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 99) 923-05-86, mynewliferomashka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено. За результатами проведеного дослідження порушень вимог ст. 22 Закону не встановлено. Замовником порушено вимоги абзацу 8 частини другої статті 21 Закону №922 в частині не зазначенні в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. Замовником не відхиливши тендерну пропозицію ПП «Енергоаверс» порушено вимоги п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, зі змінами, затверджену протоколом тендерного комітету Комунальної установи Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти (далі - Замовник) від 18.01.2019; тендерні пропозиції учасників; пояснення Замовника від 04.02.2019 та 14.02.2019, надані через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до оголошення про проведення процедури відкритих торгів Замовником визначено, що вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): «відсутній». Проте, відповідно до п.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (файл зміни ТД вугілля 2019 2.doc та файл ТД вугілля 2019 2.doc) Замовником визначено, що «Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 (сто тисяч) грн». Замовником визначено в Тендерній документації наявність забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, але не відображено її в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, що призвело до порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону. Дослідженням інформації з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що в оголошенні про проведення вищезазначеної закупівлі код предмета закупівлі визначено з порушенням діючого порядку. Так, абзацом другим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. В оголошенні про проведення відкритих торгів визначено код «09111000-0», тобто за показником п’ятої цифри основного словника. Отже, предмет закупівлі Замовником визначено з порушенням абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку. Відповідно до пп.8 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником передбачено, що товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п. 2 ч. 1 розпорядження Кабінету міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014р. № 829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. В тендерній пропозиції ПП «Енергоаверс» надано довідку про походження вугілля (стр.4 файлу - Тендерна пропозиція тех частина 1 Берислав освіта.pdf), де зазначено, що вугілля марки АС має походження з Російської Федерації (виробник – ВАТ Донвугілля, РФ Ростовська область). На запитання Управління Замовником не надано документально підтвердженої інформації щодо неможливості заміщення вищезазначеної марки вугілля від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Таким чином ПП «Енергоаверс» не дотримано вимоги пп.8 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника. Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації, проте пропозиція ПП «Енергоаверс» не відхилена, чим порушено вимоги п.4 ч.1 ст.30 Закону №922.
Період усунення порушень: 15.02.2019 17:24 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2019 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації звіту: 19.02.2019 11:26

Запити/Пояснення