• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Лікарські засоби, фармацевтичні вироби

Якість товару , який постачається , повинна відповідати технічним умовам виробника товару і повинна підтверджуватись відповідними документами.

Завершена

164 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 3c44b91800ee42ed942479ff8968751d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.04.2019 15:55 - 01.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.04.2019 № 20 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака. Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.04.2019 №20 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-02-20-000098-а Вигодська міська лікарня Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту першого розділу ІІ Порядку №454, питання відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 квітня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі та її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, звіт про укладений договір, договір від 20.02.2019 №50, відповідь замовника від 16.04.2019 з оприлюдненими документами на запит від 11.04.2019. За результатами моніторингу встановлено, що дана закупівля здійснюється без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідних змін до додатку до річного плану на 2019 рік, чим не дотримано норми частини першої статті 4 Закону. Також, на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 (далі - Порядок №454), у оприлюдненій інформації про предмет закупівлі вказані найменування предметів за показниками четвертої-шостої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, а саме: «ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту, ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни, ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби, ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи, ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби, ДК 021:2015: 33622300-9 — Сечогінні засоби, ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби, ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби, ДК 021:2015: 33662100-9 — Офтальмологічні засоби, ДК 021:2015: 33680000-0 — Фармацевтичні вироби, ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини, ДК 021:2015: 33693000-4 — Інші лікарські засоби, ДК 021:2015: 33698200-1 — Залози внутрішньої секреції та їх секрети». Разом з тим, аналізом встановлено, що замовником укладено договір з ТзОВ «Іводент» від 20.02.2019 №50 предметом закупівлі якого виступають лікарські засоби, фармацевтичні товари. Таким чином, факту ділення предмету закупівлі на частини, при закупівлях хімічних реактивів (ID: UA-2019-02-15-000435-a), лікарських засобів різних (ID: UA-2019-02-18-000582-a) та лікарських засобів, фармацевтичних виробів (ID: UA-2019-02-20-000098-a), з метою уникнення проведення процедури відкритих не встановлено.
Період усунення порушень: 23.04.2019 17:51 - 11.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2019 17:51

Запити/Пояснення