-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Лікарські засоби, фармацевтичні вироби
Якість товару , який постачається , повинна відповідати технічним умовам виробника товару і повинна підтверджуватись відповідними документами.
Завершена
164 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
3c44b91800ee42ed942479ff8968751d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2019 00:00
Період моніторингу:
05.04.2019 15:55 - 01.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2019 № 20
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-02-20-000098-а Вигодська міська лікарня Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту першого розділу ІІ Порядку №454, питання відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі та її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2019 рік з додатком та зміни до них, звіт про укладений договір, договір від 20.02.2019 №50, відповідь замовника від 16.04.2019 з оприлюдненими документами на запит від 11.04.2019.
За результатами моніторингу встановлено, що дана закупівля здійснюється без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідних змін до додатку до річного плану на 2019 рік, чим не дотримано норми частини першої статті 4 Закону.
Також, на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 (далі - Порядок №454), у оприлюдненій інформації про предмет закупівлі вказані найменування предметів за показниками четвертої-шостої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, а саме: «ДК 021:2015: 33612000-3 — Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту, ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни, ДК 021:2015: 33621200-1 — Кровоспинні засоби, ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи, ДК 021:2015: 33622200-8 — Протигіпертонічні засоби, ДК 021:2015: 33622300-9 — Сечогінні засоби, ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби, ДК 021:2015: 33661200-3 — Анальгетичні засоби, ДК 021:2015: 33662100-9 — Офтальмологічні засоби, ДК 021:2015: 33680000-0 — Фармацевтичні вироби, ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини, ДК 021:2015: 33693000-4 — Інші лікарські засоби, ДК 021:2015: 33698200-1 — Залози внутрішньої секреції та їх секрети».
Разом з тим, аналізом встановлено, що замовником укладено договір з ТзОВ «Іводент» від 20.02.2019 №50 предметом закупівлі якого виступають лікарські засоби, фармацевтичні товари.
Таким чином, факту ділення предмету закупівлі на частини, при закупівлях хімічних реактивів (ID: UA-2019-02-15-000435-a), лікарських засобів різних (ID: UA-2019-02-18-000582-a) та лікарських засобів, фармацевтичних виробів (ID: UA-2019-02-20-000098-a), з метою уникнення проведення процедури відкритих не встановлено.
Період усунення порушень:
23.04.2019 17:51 - 11.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2019 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
9d4d3d9684c1459daf4c07ee3a387061
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2019 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Лікарські засоби, фармацевтичні вироби» (ID: UA-2019-02-20-000098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Який асортимент, кількість та вартість товару, що виступає предметом договору від 20.02.2019 №50 укладеного між Вигодською міською лікарнею та ТзОВ «Іводент»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
52942c1858aa442fb4e2ee6e748bc112
Назва:
Пояснення на закупівлі предмету «Лікарські засоби, фармацевтичні вироби» (ID: UA-2019-02-20-000098-a)
Дата опублікування:
16.04.2019 15:38
Опис:
Доброго дня! На момент отримання від громадськоі організаціі запиту про надання інформаціі який асортимент, кількість та вартість товару, що виступає предметом договору від 20.02.2019 №50 укладеного між Вигодською міською лікарнею та ТзОВ «Іводент» закупівля була вже завершена, тому жодних змін не можливо було внести. Лікарські засоби та медичні вироби Вигодька міська лікарня закуповує в міру використання того чи іншого засобу та виробу. Весь перелік продукціі що був придбаний за поточний рік по даному договору підтверджуємо накладними, які прикріплюємо до даного пояснення.