-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
15540000-5 Сирні продукти (сир м"який 5%)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер:
ca82d8fb936a4d5e88bba139fa7fd6f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2019 00:00
Період моніторингу:
12.06.2019 15:10 - 05.07.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2019 № 166
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-22-000797-a 22.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимоги абзацу другого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Кравченко В.В. установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київської міської клінічної лікарні № 8 (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену на засідання тендерного комітету Замовника, що оформлено протоколом від 14 січня 2019 р. № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Кравченка Віталія Васильовича (далі – ФОП Кравченко В.В.), протокол засідання тендерного комітету від 08.02.2019, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2019, договір від 19.02.2019 № 17/30, повідомлення про внесення змін до договору від 23.05.2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник 28.01.2019 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу тендерну документацію, чим порушив вимогу абзацу другого частини першої статті 10 Закону через оприлюднення тендерної документації пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 07.02.2019.
Крім того установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону, а саме:
- не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону (таблиця 4 Додатку 2) у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимогу абзацу другого частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Кравченко В.В. установлено, що у її складі відсутні накладні на постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кравченко В.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 19.02.2019 № 17/30.
Період усунення порушень:
26.06.2019 17:40 - 12.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2019 17:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 8 уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу від 25.06.2019р., далі Висновок щодо можливих порушень законодавства при проведенні річних закупівель та повідомляє:
- стосовно того, що у Висновку зазначено, що Замовник 28.01.2019р. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, чим порушив вимогу абз. 2 ч. 1 ст. 10, через оприлюднення ТД пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 07.02.2019р., КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що насправді Тендерну документацію, далі ТД було розміщено 22.01.2019р., що підтверджується електронним підписом 22.01.2019р. о 12год.12хв. Тобто в строки встановлені законом, що підтверджується електронним цифровим підписом Замовника, яка через збій системи Уповноваженого органу не відобразилась. Після того, як була виявлена помилка ТД була повторно закріплена для огляду потенційним Учасникам публічних закупівель 28.01.2019р. з допомогою оператора.
- стосовно того, що у Висновку зазначено, що «крім того встановлено, що ТД не відповідає вимогам Закону. А саме, не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону, чим порушено вимоги ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону.», КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що у розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» ці вимоги Замовником до Учасників публічних закупівель були чітко прописані.
- стосовно того, що у Висновку зазначено, що п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону (Таблиця 4 Додатку 2) у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону, КМКЛ № 8 повідомляє, що в розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» була допущена технічна помилка при друкуванні. Проте, в цьому самому розділі пункти 2, 3, 5, 6 і 8 ч. Закону були прописані Замовником. Крім цього, в Таблиці № 4 Додатку № 2 ТД дані терміни прописані у відповідності до вимог Закону, тобто «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи, видані не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозиції». А отже, Замовником в цьому випадку не було допущено порушень законодавства.
Щодо того, що у Висновку прописано, що за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Кравченко В. В. встановлено, що у її складі відсутні накладні на постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п. 3 таблиці 1 додатку 2 ТД щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Кравченко В. В., як таку, що не відповідає умовам ТД та уклав з ним договір від 19.02.2019р. № 17/30, то у відповідності до п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», КМКЛ № 8 вимагалося надання Учасником копій договору, накладних або листів-відгуків. Учасник надав копії договорів та листи-відгуки. А отже, останній повністю виконав вимоги Замовника визначені ТД та вимоги Закону.
Сума пропозиції оцінювалась за найменшою ціною (сума економії від очікуваної суми закупівлі склала 363330 грн.).
Тендерним комітетом взято до уваги Ваші зауваження та в подальшому будемо їх використовувати.
Дата публікації звіту:
01.07.2019 14:17