• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

фармацевтична продукція (ліки)

Торги відмінено

1 229 092.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 246.95 UAH
Номер: ee1f5f4de6a7422992bf6cdcb1407973
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-12-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 12.02.2019 17:14 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.02.2019 № 39 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-22-004109-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 січня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, абзацу сьомого частини другої статті 21, пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі у річному плані закупівель порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації про проведення закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївської обласної клінічної лікарні Миколаївської обласної ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію в редакціях, оприлюднених в електронній системі закупівель 22.01.2019, 28.01.2019, 29.01.2019, 31.01.2019, 01.02.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремих документах перелік змін, що вносились до тендерної документації 28.01.2019, 29.01.2019, 31.01.2019, 01.02.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу сьомого частини другої статті 21, пункту 13 частини другої статті 22 Закону в останній редакції тендерної документації зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка не відповідає даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення даної закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті Закону. Разом з тим, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації встановив вимогу для переможця торгів надати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 9 частини першої цієї статті.
Період усунення порушень: 13.02.2019 10:46 - 28.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2019 10:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-01-22-004109-b код ДК 021:2015 33600000 фармацевтична продукція (ліки) 28.01.2019р. було внесено зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2019-01-22-004109-b фармацевтична продукція (ліки), а саме: - в Р ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” ч. 1 пп 2 абз.6 читати в наступній редакції: • надати скановану довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Замість: • надати скановану довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (щодо закупівлі продуктів харчування, надаються копії санітарних книжок водія та експедитора з відмітками медичного огляду). - в Р IV “Подання та розкриття тендерної пропозиції” ч.1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07.02.19р. (замість 06.02.19р.). - У Р V “Оцінка тендерної пропозиції” частина “Інша інформація” абз.11 вилучити: “У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними та строками та в термін, вилучені цієї тендерної документації та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає гарантійного листа виробника (ів) (представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, або представництва, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в термін , визначені в цієї документації. “ - В Додатку № 1 Перелік товару, що пропонується лот № 2 під таблицею вилучити наступну інформацію: “У якості таких гарантій учасник надає: гарантійний лист виробника (ів)представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, або представництва, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в термін, визначені в цієї документації. “ 29.01.2019р. було внесено зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2019-01-22-004109-b фармацевтична продукція (ліки), а саме: - В Р V “Оцінка тендерної пропозиції” частина Інша інформація додати абз.11 та читати його в наступній редакції: “У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними та строками та в термін, вилучені цієї тендерної документації та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає гарантійного листа виробника (ів) (представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, або представництва, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в термін , визначені в цієї документації. “ - Додати до Додатку № 5 табл.2 після пункту д) наступну інформацію: “Разом з документальним підтвердженням інформації згідно із законодавством про відсутність підстав, передбачених пп 2,3,5,6 і 8 частини першої та частини другої 17 статті, переможець повинен надати оновлену форму цінової пропозиції зх. Остаточною ціною та оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки,визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.» 31.01.2019р. було внесено зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2019-01-22-004109-b фармацевтична продукція (ліки), а саме: - В Р V “Оцінка тендерної пропозиції” частина Інша інформація вилучити абз.11, а саме: “У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними та строками та в термін, вилучені цієї тендерної документації та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає гарантійного листа виробника (ів) (представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, або представництва, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в термін , визначені в цієї документації. “ - В Додатку № 1 Перелік товару, що закуповується під таблицею лот № 2 вилучити наступну інформацію, а саме: “У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними та строками та в термін, вилучені цієї тендерної документації та тендерною пропозицією учасника торгів. “ - В Додатку № 5 під таблицею вилучити наступну інформацію: .... та оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих товарів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. 01.02.2019р. було внесено зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2019-01-22-004109-b фармацевтична продукція (ліки), а саме: - Додати до Додатку № 5 під таблицею 2 наступну інформацію:... та оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника — якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих товарів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів. В ході уточнення ч.3 ст.17 Закону було встановлено, що вимога Замовника щодо надання переможцем документу , передбаченого п.9 ч.1 ст.17 в тендерній документації, вказаний помилково. На майбутнє в Тендерній документації, замовником будуть вимагатися документи, визначені ч.3 ст. 17 Закону. Зміни вносились шляхом заміни Тендерної документації та Проекту договору в цілому.
Дата публікації звіту: 18.02.2019 10:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: порушення в моніторингу усунуто шляхом відміни торгів Замовником на підставі абзацу 3 частини першої статті 31 Закону
Дата публікації: 19.02.2019 16:27