• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясопродукти (Ковбаса варена вищого гатунку, сосиски, сардельки, шпікачки вищого ковбаса варено-копчені, консерви м’ясні (тушенка говяжья вищого гатунку),

Торги відмінено

214 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 074.00 UAH
Номер: 8f3e4144d1a94b1aad0c6df1c628bf8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-18-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 18.02.2019 15:19 - 13.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 18.02.2019 № 9 м.Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 18.02.2019 № 9 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 Комунальний лікувально-профілактичний заклад “Курахівський туберкульозний санаторій для дорослих» UA-2019-02-04-002065-b 04.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення встановлено недотримання норм пункту 18 частини першої статті 1 Закону та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. За результатами аналізу питання в частині обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання дотримання Комунальним лікувально-профілактичним закладом “Курахівський туберкульозний санаторій для дорослих» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік та зміни до нього; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію для проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару 15130000-8 М’ясопродукти, затверджену Рішенням тендерного комітету протоколом №6 від 04.02.2019. За результатами моніторингу закупівлі щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час плануванні закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення в частині визначення предмету закупівлі встановлено наступне: Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення за номером UA-2019-02-04-002065-b на закупівлю товару «М'ясопродукти (Ковбаса варена вищого гатунку, сосиски, сардельки, шпікачки вищого ковбаса варено-копчені, консерви м’ясні (тушенка говяжья вищого ґатунку)». Згідно із п.3.2 розділу І тендерної документації на вищевказану закупівлю Замовником крім інших товарів планується здійснення закупівлі консервів м’ясних (тушенка говяжья вищого гатунку) . Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, консерви (за показником четвертої цифри основного словника) відносяться до ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні. Отже, на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Замовником невірно визначено предмет закупівлі. За результатами аналізу питання в частині обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Період усунення порушень: 18.02.2019 17:17 - 05.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2019 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінені
Дата публікації звіту: 19.02.2019 13:50