-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (утеплення горища) спального корпусу Староприлуцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Липовецького району Вінницької обласної ради по вул. Садова 10, в с. Стара Прилука, Липовецького району, Вінницької області
Торги відмінено
441 458.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 414.58 UAH
мін. крок: 1% або 4 414.58 UAH
Номер:
44a9a8f39a1a4e57b90d13107096a9d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-11-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2019 00:00
Період моніторингу:
05.02.2019 18:08 - 27.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2019 №6
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.02.2019 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2018-10-03-000613-b 03.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 23 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Староприлуцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату (далі - замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та протокол засідання тендерного комітету від 05.11.2018 №9.
За результатами моніторингу встановлено, порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині несвоєчасного надання роз’яснень замовником на звернення ФОП Рильський В.І. та оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу (замовник повинен протягом 3 робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону).
Також, замовником в порушення частини 4 статті 28 Закону недотримано строки розгляду тендерної пропозиції ФОП Колісник О.П., яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (строк не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів).
Період усунення порушень:
15.02.2019 15:53 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2019 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Процедуру відмінено у зв'язку із виявленим порушенням
Дата публікації звіту:
18.02.2019 15:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
19.02.2019 16:49