• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (утеплення горища) спального корпусу Староприлуцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Липовецького району Вінницької обласної ради по вул. Садова 10, в с. Стара Прилука, Липовецького району, Вінницької області

Торги відмінено

441 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 414.58 UAH
Номер: 44a9a8f39a1a4e57b90d13107096a9d0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-04-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.02.2019 18:08 - 27.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.02.2019 №6 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.02.2019 №6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3.UA-2018-10-03-000613-b 03.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, rybakzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини 1 статті 23 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Староприлуцької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату (далі - замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та протокол засідання тендерного комітету від 05.11.2018 №9. За результатами моніторингу встановлено, порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині несвоєчасного надання роз’яснень замовником на звернення ФОП Рильський В.І. та оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу (замовник повинен протягом 3 робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону). Також, замовником в порушення частини 4 статті 28 Закону недотримано строки розгляду тендерної пропозиції ФОП Колісник О.П., яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною (строк не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів).
Період усунення порушень: 15.02.2019 15:53 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2019 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедуру відмінено у зв'язку із виявленим порушенням
Дата публікації звіту: 18.02.2019 15:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 19.02.2019 16:49