• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ліквідації стихійних звалищ

Завершена

163 145.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 815.73 UAH
Номер: a4409f36cbca4de494db8694b1e56452
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-03-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 03.09.2019 17:37 - 25.09.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 03.09.2019 №136 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу від 03.09.2019 № 136 Витяг з переліку процедур закупівель UA-2019-01-08-000472-c, Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району, ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з ліквідації стихійних звалищ), виявлені підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (лист Запорізької місцевої прокуратури № 3 від 23.08.2019 № 35-7186вих19).
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» умовам тендерної документації та законодавству, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району, що оформлено протоколом від 08.01.2019 року №5; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів - Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя»; протокол засідання тендерного комітету від 30.01.2019 № 27; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 18.02.2019 № 37.
Період усунення порушень: 10.09.2019 14:02 - 14.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2019 14:02