• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі під центр надання адміністративних послуг по вул. Єдності, 78 м. Марганець, Дніпропетровська область, 53400

Фінансування на 2019 рік складає 1594525 грн.

Завершена

3 443 046.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 215.23 UAH
Номер: 5bafd4b93a534ec3862b94eb1183ffc0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-01-000618
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.03.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.03.2019 14:35 - 26.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.03.2019 № 50 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.03.2019 № 50 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-02-09-000069-b 09.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2019-02-12-003276-b 12.02.2019 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-22-000904-с 22.02.2019 Державний заклад «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-01-16-001691-с 16.01.2019 Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-22-003108-b 22.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г. Попкової» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2019-01-09-000117-b 09.01.2019 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2017-07-31-000629-b 31.07.2017 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-06-002193-b 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 10 UA-2019-02-06-001545-с 06.02.2019 Комунальне підприємство Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі підлягає відхиленню. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 12 березня 2019 року. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.02.2019 №19, тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.02.2019 №14-3/19, пояснення замовника, отримані 05.03.2019 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Авігея СТ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: надано договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 №010617, який складено російською мовою, що суперечить вимогам пункту 7 загальних положень тендерної документації. ПП «Авігея СТ» не надано листи-згоди наступними працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, що не відповідає пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» не надано підтверджуючих документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, що не відповідає вимогам пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. ПП «Авігея СТ» не надано документи, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 не надано договірну ціну та кошторис, які є невід'ємною частиною договорів, що не відповідає вимогам додатку 5 тендерної документації.
Період усунення порушень: 12.03.2019 17:20 - 27.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2019 17:20

Оскарження висновку в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА про визнання протиправним та скасування висновку Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч.1 ст.19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Згідно положень пунктів 1-2, 7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративною справою є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій. Суб'єктом владних повноважень визнається орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до п.п.3 п.4 Положення № 43, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення № 43, Державна аудиторська служба України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Державна аудиторська служба України, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб'єктом владних повноважень, відтак зазначений спір є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. До складу органів Державної аудиторської служби України належить, Східний офіс Державної аудиторської служби України.
Дата публікації: 26.03.2019 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ 49101, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, б.22, корпус 2 ЗАПЕРЕЧЕННЯ До висновку про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а 15.01.2019 Управління капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради (далі Управління або Замовник) розглянуло Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 12.03.2019 року по процедурі закупівлі UA-2019-01-15-000504-а (далі Висновок) та незгодне з ним. У вищезазначеному Висновку зазначено, що за результатами проведеного моніторингу виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозицій. Також, вищезазначеним Висновком зобов’язано здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Між тим, замовником проведено процедуру без порушення законодавства України, а висновки про порушення безпідставні, оскільки: 1. ПП «Авігея СТ» надало тендерну пропозицію, яка викладена українською мовою. Договір оренди транспортних засобів від 01.06.2017 № 010617, про який йде мова у Висновку, не є тендерною пропозицією, а лише документом, який підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Крім того, оригінал договору було з самого початку (01.06.2017 року) укладено російською мовою, а зараз лише надано його копію. Вимог, щодо надання копії договору з обов’язковим його перекладом на українську мову Замовником не встановлювалось. 2. Стосовно ненадання Учасником ПП «Авігея СТ» в складі тендерної документації листів згоди працівниками: Гордієнко М.О., Григор’євим О.О., Фаюсовим О.М., Колосовським С.В., Кулішовою А.О., Ярошевським Є.І., на яких у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок, слід зазначити, що пунктом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних надаються не обов’язково, а додатково. Останнім абзацом пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що способи документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством зазначено у додатках до документації торгів. Так, зокрема п.2 Додатку № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» не містить вимоги надання листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Таким чином, учасником ПП «Авігея СТ» надані документи у відповідності з вимогою п.2 Додаток № 5 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону». Більш того, п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником. Надання або ненадання копій листів згоди, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, які перебувають у трудових відносинах з Учасником не впливає на зміст пропозиції, тому у будь якому випадку підстав для відхилення пропозиції ПП «Авігея СТ»з цих підстав немає. 3. стосовно ненадання для підтвердження матеріально-технічної бази ПП «Авігея СТ» документів на орендовані транспортні засоби, зазначені у довідці від 22.01.2019 №5/2201/19-А за номерами 10 та 13, слід зазначити, що Учасником ПП «Авігея СТ» надано підтверджуючі документи на орендовані транспортні засоби, які в достатньої кількості необхідні для виконання робіт у відповідність до відомості ресурсів. Транспортний засіб зазначений у довідці під номером 10 це автомобіль бортовий С, ГАЗ – 53, а під номером 13 коток дорожній самохідний НАММ. Відповідно до проекту реконструкції, вантажний автомобіль потрібен лише для вивозу будівельного сміття та доставки необхідних будівельних матеріалів. Оскільки в довідці про наявність обладнання під номером 15 є автомобіль самосвал КАМАЗ вантажопідйомністю 15 т. його достатньо для виконання технологічних робіт з реконструкції будівлі. Також, проектом передбачено виконання укладки асфальтобетонного покриття площею лише 245 м2. Для виконання цих робіт достатньо і котка дорожнього самохідного НАММ зазначеного в довідці під номером 14. Відсутність підтверджуючих документів лише на 2 транспортні засоби не нівелюює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника, тому не є підставою для відхилення. 4. Стосовно не надання ПП «Авігея СТ» документів, що підтверджують наявність на балансі учасника обладнання, механізмів та устаткування слід зазначити, що ПП «Авігея СТ» до тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №5/2201/19-А від 22.01.2019р., яка містить всі необхідні реквізити, встановлені ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: назва документу, дата складання, назву підприємства, від імені якого видано документ, посаду відповідальної особи, особистий підпис які дають змогу ідентифікувати особу, відповідальну за її складання та визначити обсяги, зазначені у наданій довідці. Крім того, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці №5/2201/19-А від 22.01.2019р., ПП «Авігея СТ» надало копії документів: договорів оренди, актів приймання-передачі, технічних паспортів. Тобто всі вимоги ст.16 Закону та тендерної документації – виконані в повному обсязі. Надання інших підтверджуючих документів не є обов’язковим, а є альтернативним способом підтвердження інформації та згадується в тексті тендерної документації через розділовий сполучник «або». 5. Стосовно ненадання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПП «Авігея СТ» до договорів №75-р від 12.09.2017, №85-р від 12.07.2018, №74 -р від 12.09.2017 договірної ціни та кошторису, які є невід'ємною частиною договорів, слід зазначити, що у відповідності з вимогою п.3 Додатку № 5 не вимагається надання додатків до договорів, в тому числі договірної ціни та кошторису. Крім того, всі договори, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів укладені з Управлінням капітального будівництва, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Марганецької міської ради і всі додатки до перелічених договорів є в наявності у Замовника процедури та додаткового їх надання не потрібно, а результати виконання зазначених договорів відомі. Враховуючи вищевикладене, та той факт, що Управління не порушувало законодавство про закупівлі, а учасник ПП «Авігея СТ» виконав всі вимоги тендерної документації, надав найнижчу цінову пропозицію і визначення його переможцем та укладання з ним договору на виконання робіт не має негативного впливу для бюджету, тому і підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Начальник управління С. В.Тетеріна
Дата публікації звіту: 18.03.2019 15:11

Запити/Пояснення