• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Теплопостачання

Торги відмінено

258 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e3494461711478d909858180f9611fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.02.2019 18:05 - 27.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.02.2019 №6 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.02.2019 №6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-02-04-000696-c 04.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік дошкільного навчального закладу №6 Козятинської міської ради (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, передбачене формою повідомлення про намір укласти договір, без накладання електронного цифрового підпису, чим не дотримано вимог абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ). Крім того, встановлено, що згідно інформації зазначеної у повідомленні про намір укласти договір замовником проведено переговори з ТОВ «Вінницькі теплові мережі» щодо закупівлі послуг з теплопостачання на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Водночас у п.14 обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір відсутні підтвердження наявності застосування відповідних умов для переговорної процедури закупівлі, зокрема: посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Отже, замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури, передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, чим порушено вимоги пункту 2 Наказу.
Період усунення порушень: 12.02.2019 16:59 - 27.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2019 16:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів
Дата публікації: 18.02.2019 10:31