• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

пара, гаряча вода та пов'язана продукція

послуги з теплопостачання

Торги відмінено

547 625.16 UAH з ПДВ
Номер: b4b44a58f00c45da9309c47d482b8a7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-12-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.02.2019 17:02 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.02.2019 №7 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.02.2019 №7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-01-25-001996-a 25.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 35 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно інформації, розміщеної на сайті публічних закупівель Prozorro, замовником 14 лютого 2019 року торги відмінено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вінницького навчально-реабілітаційного центру "Гніздечко" Вінницької обласної ради (далі - замовник), протокол проведення переговорів між замовником та дочірнім підприємством «Альтернативна теплова енергія» комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» від 25 січня 2019 року №2, повідомлення про намір укласти договір, пояснення, отримане від замовника через електронну систему закупівель 14 лютого 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що замовником в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі з дочірнім підприємством «Альтернативна теплова енергія» комунального підприємства «Вінницяоблтеплоенерго» не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення про намір укласти договір з ним (рішення про намір укласти договір прийнято 25 січня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 04 лютого 2019 року). Крім того, у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень: 15.02.2019 15:50 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2019 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 14 лютого 2019 р. протоколо № 18 переговорна процедура була відміненно
Дата публікації звіту: 20.02.2019 12:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення замовником усунуто, шляхом відміни торгів
Дата публікації: 20.02.2019 13:28

Запити/Пояснення