• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рамки для грамот

Торги відмінено

40 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 1 000.00 UAH
Номер: d682e45f95d449f0a80acc83192250bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-12-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 12.02.2019 17:17 - 06.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 12.02.2019 № 8 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК Додаток Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2019-02-11-002370-b 11.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, valya.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації про проведення закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення за номером UA-2019-02-11-002370-b про закупівлю Рамки для грамот за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 39298100-8 — Рамки для фотографій, очікуваною вартістю 40 000,00 грн. Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визначив предмет закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником шостої цифри основного словника, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що додаток до річного плану закупівель на 2019 рік щодо проведення зазначеної закупівлі за номером ID: UA-P-2019-01-17-006670-c оприлюднено Замовником відповідно до вимог статті 4 Закону. Проте, предмет закупівлі у зазначеному додатку відображено з порушенням вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 14.02.2019 11:13 - 01.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2019 11:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язань інформуємо: 1. Закупівля скасована (рішення додається) 2. Внесені зміни в додаток до річного плану закупівель (протокол додається)
Дата публікації звіту: 15.02.2019 17:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
Опис: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №5 від 15.02.2019 року, процедуру закупівлі "Рамки для грамот (UA-2019-02-11-002370-b)" було відмінено у зв'язку із неможливістю усунення виявлених порушень.
Дата публікації: 18.02.2019 09:27