• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти

Завершена

1 729 849.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.00 UAH
Номер: 632e5ecf1b8345958440cc9e64a0fa10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.03.2019 11:15 - 16.04.2019 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 20.03.2019 № 36 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель, які проводяться Комунальною установою «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради, відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г.ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.03.2019 № 36 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу) –2 лоти, UA-2019-02-04-001498-b; 2. Витратні матеріали для автоматизованого амбулаторного перитонеального діалізу – 3 найменування, UA-2019-03-04-001081-a; 3. Витратні матеріали для автоматизованого та постійного амбулаторного перитонеального діалізу – 3 лоти , UA-2019-03-12-002009-a; 4. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти , UA-2019-01-22-002012-b; 5. Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіафільтрації/гемодіалізу)-3 лоти , UA-2019-01-22-001461-b; 6. Витратні матеріали для проведення бікарбонатного гемодіалізу /гемодіафільтрації, 10 найменувань, UA-2019-01-30-002384-b; 7. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002440-b; 8. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-29-002322-b; 9. Витратні матеріали для гемодіалізу – 2 лоти, UA-2019-01-24-000136-b; 10. Витратні матеріали для гемодіафільтрації - 2 лоти, UA-2019-01-11-000513-c; 11. Витратні матеріали для гемодіалізу/гемофільтрації – 2 лоти, UA-2019-01-11-001100-c; 12. Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації - 9 найменувань, UA-2019-01-10-001264-c.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, dimon.1301@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; тендерні пропозиції учасників, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 31.01.2019 № 083/п та № 084/п; договори на закупівлю товару від 14.02.2019 № 205ТБ/19 та № 205/2ТБ/19. Порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 10.04.2019 16:32 - 16.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2019 16:32

Запити/Пояснення