-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони майна Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3,охорона громадського порядку на території Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3)
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони майна Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3,охорона громадського порядку на території Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
8f189a09671442f4a57e2b7ad29a9b9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2019 00:00
Період моніторингу:
23.01.2019 18:18 - 14.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.01.2019 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.01.2019 № 13
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-09-24-001361-c 24.09.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-01-17-000859-а 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-12-17-004367-c 17.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-12-27-001458-c 27.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-29-001289-b 29.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2018-12-26-002048-b
26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-18-004832-c
18.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-10-000004-c
10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини 5 статті 7-1; пунктів 1, 2, 3, 9, 10, 11, 13 частини 2 статті 22; пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 5 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Аналізом тендерної документації встановлено, наступне.
Замовником при складанні тендерної документації не враховано норму пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: - тендерна документація містить умови щодо взяття участі у процедурі закупівлі філій учасників.
Терміни надання послуг з охорони визначені пунктом 5 розділу II та проектом договору тендерної документації суперечать нормі частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умови розділу «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.» додатку 2 тендерної документації суперечать умовам пункту 5 додатку 4 тендерної документації в частині строку дії ліценції, яку надає учасник у складі тендерної пропозиції.
Замовником допущено порушення в частині не зазначення Замовником в тендерній документації вимог передбачених пунктами 1, 2, 3, 9, 10, 11, 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом тендерної пропозиції ПП «Аттік плюс» встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним у тендерній документації, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Період усунення порушень:
05.02.2019 16:31 - 20.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2019 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
76aa0dfe70a84c0e8f341775a68fb265
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2019 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-27-001458-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, учасником торгів не може бути філія, бо філія не є юридичною особою.
Згідно з пунктом 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Філія (представництво) юридичної особи може бути учасником процедури закупівлі лише у разі, коли юридична особа надає їй відповідні повноваження. У разі подання цінової пропозиції філією (представництвом) у складі пропозиції мають бути: копії установчих документів подаються як від філії, так і від імені юридичної особи, яка надала такій філії (представництву) повноваження щодо участі у торгах; документи, які готуються безпосередньо філією (представництвом), засвідчуються печаткою філії (представництва) та підписом уповноваженої особи філії; у разі, коли чинним законодавством не передбачено наявності у філії (представництва) або можливості видачі філії (представництву) певного документу, такий документ надається від юридичної особи; усі копії документів, наданих у складі пропозиції, засвідчуються печаткою філії (представництва) та підписом уповноваженої особи філії.
Чому Першотравенською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №3 (далі – Замовник, Школа) за процедурою закупівлі UA-2018-12-27-001458-c при складанні тендерної документації не враховано норму пункту 35 частини 1 статті 1 Закону?
2. Відповідно до частини 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з пунктом 5 розділу II тендерної документації кількість надання послуг з охорони об’єктів, (пости) щодо ведення цілодобового спостереження охорони порядку і майна – 365 діб. Так само Замовник зазначає у додатку 2 тендерної документації.
Аналізом проекту договору (додаток 5 тендерної документації) встановлено, що Замовник визначив термін надання послуг: січень – грудень 2019 року. Кількість: 365 діб. Відповідно до пункту 7.1 проекту договору цей Договір, відповідно до ст. 631 ЦК України, набирає чинності з “01” січня 2019р. та діє по “31” грудня 2019 р., а в частині розрахунків – до повного виконання.
Чому терміни визначені пунктом 5 розділу II та проектом договору тендерної документації суперечать нормі частини 7 статті 2 Закону?
3. Відповідно до розділу «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.» додатку 2 тендерної документації виконавець повинен мати ліцензію, видану на ім’я Виконавця відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України), строк дії ліцензії не може бути менш чим до 31.12.2018 р. на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами.
Згідно з пунктом 5 додатку 4 тендерної документації копія ліцензії, яка видана на ім’я Учасника відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України), строк дії ліценції не може бути менш чим до 31.12.2019 р. на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами.
Чому розділ «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.» додатку 2 тендерної документації не відповідає пункту 5 додатку 4 тендерної документації?
4. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 1 частини 2 статті 22 Закону?
5. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить вимог, встановлених статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону?
6. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону?
7. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо переліку критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 22 Закону?
8. Відповідно до пункту 10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
9. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інформації про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону?
10. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому Замовником допущено порушення вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.