• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони майна Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3,охорона громадського порядку на території Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3)

ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони майна Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3,охорона громадського порядку на території Першотравенської загальноосвітньої школи I-III ступеню №3)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер: 8f189a09671442f4a57e2b7ad29a9b9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.01.2019 18:18 - 14.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.01.2019 № 13 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.01.2019 № 13 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-09-24-001361-c 24.09.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 2 UA-2019-01-17-000859-а 17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2018-12-17-004367-c 17.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2018-12-27-001458-c 27.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2018-12-29-001289-b 29.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2018-12-26-002048-b 26.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2018-12-18-004832-c 18.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2019-01-10-000004-c 10.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, pasevinav1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини 5 статті 7-1; пунктів 1, 2, 3, 9, 10, 11, 13 частини 2 статті 22; пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 5 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Аналізом тендерної документації встановлено, наступне. Замовником при складанні тендерної документації не враховано норму пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: - тендерна документація містить умови щодо взяття участі у процедурі закупівлі філій учасників. Терміни надання послуг з охорони визначені пунктом 5 розділу II та проектом договору тендерної документації суперечать нормі частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови розділу «Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання та камер відео спостереження Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.» додатку 2 тендерної документації суперечать умовам пункту 5 додатку 4 тендерної документації в частині строку дії ліценції, яку надає учасник у складі тендерної пропозиції. Замовником допущено порушення в частині не зазначення Замовником в тендерній документації вимог передбачених пунктами 1, 2, 3, 9, 10, 11, 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом тендерної пропозиції ПП «Аттік плюс» встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним у тендерній документації, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Період усунення порушень: 05.02.2019 16:31 - 20.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2019 16:31

Запити/Пояснення