• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цукор і супутня продукція

Завершена

461 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 46.14 UAH
Номер: f2bf0bf214574d0ba87f074197d0537a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-26-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 26.03.2019 11:54 - 19.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.03.2019 № 61 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.03.2019 № 61 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018 Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019 Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019 Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019 Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019 Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019 Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018 Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза» повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства 21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018 Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 26 UA-2019-02-14-003425-b 14.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018 Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019 Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019 Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018 Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, arjnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що договір розірвано, встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 27.11.2018 № 1050, реєстр отриманих пропозиції, тендерні пропозиції ФОП Аністратенко Є.О, ФОП Заїкіна Віра Вікторівна, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, договір про закупівлю від 13.02.2019 № 35 та додаткові угоди до нього, пояснення Замовника та його документальне підтвердження отримані 27.03.2019 через електронну систему закупівель. Згідно з вимогами п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8 тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні: копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, копія паспорту; копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку; копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та лист-згода на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації та додатків № 7 та № 8 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 13.02.2019 № 35. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Під час проведення моніторингу Замовником надано пояснення та документальне підтвердження, що додатковою угодою від 28.03.2019 № 1 дію договору від 13.02.2019 № 35 припинено та договір розірвано. Звіт про виконання договору під час проведення моніторингу оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Період усунення порушень: 15.04.2019 17:31 - 30.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2019 17:31

Запити/Пояснення