-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цукор і супутня продукція
Завершена
461 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 46.14 UAH
мін. крок: 0% або 46.14 UAH
Номер:
f2bf0bf214574d0ba87f074197d0537a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-26-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2019 00:00
Період моніторингу:
26.03.2019 11:54 - 19.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.03.2019 № 61
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
27 UA-2018-08-17-001864-c 17.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що договір розірвано, встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 27.11.2018 № 1050, реєстр отриманих пропозиції, тендерні пропозиції ФОП Аністратенко Є.О, ФОП Заїкіна Віра Вікторівна, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, договір про закупівлю від 13.02.2019 № 35 та додаткові угоди до нього, пояснення Замовника та його документальне підтвердження отримані 27.03.2019 через електронну систему закупівель.
Згідно з вимогами п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8 тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні: копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, копія паспорту; копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку; копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та лист-згода на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації та додатків № 7 та № 8 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 13.02.2019 № 35.
Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Під час проведення моніторингу Замовником надано пояснення та документальне підтвердження, що додатковою угодою від 28.03.2019 № 1 дію договору від 13.02.2019 № 35 припинено та договір розірвано.
Звіт про виконання договору під час проведення моніторингу оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Період усунення порушень:
15.04.2019 17:31 - 30.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2019 17:31
Запити/Пояснення
Номер:
7c2ff62714144d9da042b17196c5324c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2019 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000858-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Згідно з вимогами п.3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації, Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з наступних документів, зокрема, документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8. Відповідно до додатка 7 тендерної документації, Замовник вимагає перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам, зокрема:
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Копія паспорту;
- Копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку;
- Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток №8).
Аналізом інформації розміщеною в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні вищезазначені документи.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте, Замовником визнано учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна переможцем за результатами розгляду тендерних пропозицій та укладено договір про закупівлю товару від 13.02.2019 №35 на суму 452 400,00 грн.
Просимо пояснити, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації та не відмінено торги відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
41f1e4370dda4b5f9bb3699d75a10344
Назва:
ПОЯСНЕННЯ відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради на запит Східного офісу Держаудитслужби України за предметом закупівлі: «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 - 15830000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-08-000858-a щодо рішення про моніторинг закупівлі
Дата опублікування:
27.03.2019 16:33
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкриті торги, що здійснюється Східним офісом Держаудитслужби України за предметом закупівлі: «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 - 15830000-5, ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-08-000858-a, замовником якої виступає відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради щодо поставлених питань відділ освіти пояснює наступне.
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, код ЄДРПОУ 02142313, місцезнаходження: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, виступив замовником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 461390,00 грн. з метою його постачання в заклади освіти Металургійного району у лютому-червні 2019 року.
08.01.2019 року тендерним комітетом відділу освіти в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення № UA-2019-01-08-000858-а про проведення процедури закупівлі відкриті торги та завантажено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 1050 від 27.11.2018 року, за предметом закупівлі «Цукор і супутня продукція» (цукор-пісок), код ДК 021:2015 – 15830000-5 на очікувану вартість 461390,00 грн.
Системою автоматично визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 23.01.2019 р. о 17:57, початок аукціону 24.01.2019 р. о 11:31. Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій в аукціоні взяли участь 3 учасників: ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна», первинна та остаточна цінова пропозиція – 452400,00 грн., ФОП «Заїкіна Віра Вікторівна», первинна цінова пропозиція – 459940,00 грн., остаточна цінова пропозиція – 340750,00 грн., ФОП «Аністратенко Є.О.», первинна цінова пропозиція – 377000,00 грн., остаточна цінова пропозиція – 340749,00 грн.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція учасника ФОП «Аністратенко Є.О.» з ціною 340749,00 грн., однак за результатами розгляду зазначеної пропозиції була встановлена її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника та відхилена. Наступною тендерним комітетом була розглянута тендерна пропозиція ФОП «Заїкіна Віра Вікторівна» з ціною 340750,00 грн. Однак, тендерним комітетом також була встановлена її невідповідність вимогам тендерної документації, у звязку з чим її було відхилено.
01.02.2019 року рішенням тендерного комітету (протокол № 49), за результатами розгляду тендерної пропозиції, переможцем процедури закупівлі визначено учасника аукціону ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» та укладено договір на постачання цукру-піску до закладів освіти району від 13.02.2019 року № 35.
27.03.2019 року за результатами отриманого повідомлення в електронній системі публічних закупівель, що надійшло від Східного офісу Держаудитслужби України, було проведено повторний розгляд документів, завантажених у складі тендерної пропозиції учасника та встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні документи для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8, зокрема: копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копії паспорту, копії витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку, копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, листа-згоди на обробку персональних даних.
На підставі вищевикладеного тендерним комітетом відділу освіти 27.03.2019 року було прийнято рішення (протокол засідання № 154 додається) про встановлення невідповідності тендерної пропозиції учасника аукціону ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» вимогам тендерної документації Замовника та відхилено на підставі п. 1.4. ст. 30 Закону. Окрім того, прийнято відповідне рішення про скасування рішення тендерного комітету від 01.02.2019 року № 49 про визначення ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» переможцем процедури закупівлі відкриті торги.
Наразі тендерним комітетом проводиться процедура відміни торгів відповідно до абзацу 2 частини 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зокрема, тендерним комітетом відділу освіти направлено лист до ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» з вимогою щодо припинення дії договору від 13.02.2019 р. № 35 на постачання цукру-піску до закладів освіти району шляхом укладення додаткової угоди до договору.
Також відділ освіти повідомляє, що перевірка поданої документації у складі тендерної пропозиції від учасників торгів, належить до функцій секретаря тендерного комітету. Зазначене порушення Закону України «Про публічні закупівлі», що виявлено під час моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби України, допущено секретарем тендерного комітету Яковлевою І.В., у зв’язку з чим секретарю винесено дисциплінарне стягнення у вигляді догани (додається). Наказом відділу освіти № 18-к/тм від 27.03.2019 року усім членам тендерного комітету винесене попередження про недопущення помилок у роботі тендерного комітету під час здійснення процедур закупівель та необхідність додержання положень Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Заступник начальника відділу освіти,
голова тендерного комітету Т. Дирда
097-368-04-31