• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Газ природний

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер: 501c8634a5654d96bd4b393b77fb4bfb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-01-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 01.10.2019 15:55 - 25.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.10.2019 № 37-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.10.2019 № 37-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-04-000561-c від 04.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 68) 458-63-57, germannata01@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до Договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону при укладанні Додаткових угод №2, №3, №4 на збільшення ціни за одиницю товару. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 71 Закону.. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання Рожищенським технікумом Львівської національної академії ветеринарної медицини ім. С.З.Гжицького (надалі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 03.01.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртранссервіс-груп» (надалі – ТзОВ «Укртранссервіс-груп»), протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2019, повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю природного газу за державні кошти від 13.02.2019 № 19-530 (далі – Договір); додаткові угоди до Договору: від 13.02.2019 №1 (надалі – Додаткова угода №1), від 18.02.2019 №2 (надалі – Додаткова угода №2), від 19.02.2019 №3 (надалі – Додаткова угода №3), від 09.07.2019 №4 (надалі – Додаткова угода №4), від 20.08.2019 №5 (надалі – Додаткова угода №5). Моніторингом питання дотримання Замовником законодавства в частині внесення змін до договору встановлено, що між Замовником та ТзОВ «Укртранссервіс-груп» до договору про закупівлю природного газу за державні кошти від 13.02.2019 № 19-530 укладено додаткові угоди №1, №2, №3, №4, №5. Зокрема, Додатковими угодами №2, 3, 4, внесено зміни до істотних умов в частині збільшення ціни за одиницю предмету закупівель на підставі пункту другого частини четвертої статті 36 Закону. Разом з тим, відповідно до пункту другого частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми. В ході проведення моніторингу, 02.10.2019 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документів щодо обґрунтовання підстав для укладання додаткових угод №2, 3, 4 до Договору в зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, не більше, ніж на 10 відсотків. Станом на 18.10.2019 або протягом одинадцяти робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень відповідь на запит Замовником не надано, чим порушено частину п’яту статті 71 Закону. Слід також відмітити, що відповідно до даних офіційного сайту НАК «Нафтогаз України» (http://www.naftogaz.com) ціна на природний газ, який використовують промислові споживачі та інші суб’єкти господарської діяльності, для потреб, що не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, за умови оплати після періоду (календарний місяць) поставки газу, протягом січня - липня 2019 року ціна на природний газ фактично зменшувалась (з 11 833,20 грн. з ПДВ за 1000 куб.м з 01 січня 2019 року, тобто в місяць розкриття тендерних пропозицій до 11 458,80 грн. з ПДВ за 1000 куб.м. з 01 лютого 2019 року, тобто в місяць укладання договору та Додаткових угод №2, №3; надалі ціна на природний газ фактично зменшилась до 6727,20 грн. з ПДВ за 1000 куб.м. з 01 липня 2019 року, тобто в місяці укладання Додаткової угоди №4). Таким чином, Замовником укладено додаткові угоди №2, №3, №4, на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 18.10.2019 14:49 - 01.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 18.10.2019 14:49

Запити/Пояснення