-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
УБГ18П-292 Надання домедичної допомоги працівникам бурових бригад
85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров'я різні
Торги не відбулися
56 269 379.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 176 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 176 000.00 UAH
Номер:
5552ea8db6ec4226b6ba2d7a6e93f9cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-24-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2019 00:00
Період моніторингу:
24.04.2019 17:51 - 21.05.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2019 №122
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.04.2019 № 122
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2018-12-19-002101-c 19.12.2018 Інформація, отримана від органів влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
В.о. начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В. КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу порушень Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: підстави проведення допорогової закупівлі та накладання електронного цифрового підпису.
Під час моніторингу проаналізовано: Статут АТ «Укргазвидобування» від 21.05.2018 №237 (далі – Статут) (інформація офіційної веб-сторінки http://ugv.com.ua), «Порядок закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затверджений наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 01.08.2017 р. № 497 (інформація офіційної веб-сторінки http://ugv.com.ua), рішення Господарського суду м. Києва від 20.11.2018 справа № 910/10743/18.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Філія бурове управління «Укрбургаз» (далі - Замовник) входить до складу АТ «Укргазвидобування».
В ході моніторингу, відповідно до пункту п’ятого статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано питання щодо не проведення процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі», та не накладання електронного цифрового підпису на оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно з відповіддю Замовника - АТ "Укргазвидобування" не відноситься до замовників в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки здійснює свою діяльність виключно на промисловій (комерційній) основі з метою отримання прибутку, при цьому не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів та у його статутному капіталі відсутня частка держави.
Також відповідно відповіді, процедура проведення закупівлі товарів, робіт та послуг АТ «Укргазвидобування», у тому числі в частині її оскарження, не регулюються зазначеним вище законодавчим актом та відбувається у порядку визначеному внутрішнім нормативним актом - рішенням правління АТ «Укргазвидобування» від 18.02.2019р. № 371, яким затверджено Регламент взаємодії підрозділів АТ "Укргазвидобування" під час закупівель товарів, робіт та послуг (надалі – Регламент). Відповідно до Регламенту, АТ «Укргазвидобування» здійснює закупівлі відповідно до стратегії закупівель, яка являє собою затверджений в установленому порядку документ, що визначає підхід до здійснення закупівель товарів, робіт, послуг на певний період часу.
Крім того, до відповіді Замовником надано Рішення Господарського суду міста Києва від 20.11.2018 №910/10743/18, згідно якого Судом встановлено, що АТ «Укргазвидобування» не відповідає критерію замовника, визначеному пунктом 9 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі".
Таким чином, Філія бурове управління «Укрбургаз», як структурний підрозділ АТ «Укргазвидобування» також не відноситься до замовників у розумінні Закону «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
08.05.2019 15:47 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2019 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
a214fb4d9b5043cf89f400667098ad7b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2019 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з надання домедичної допомоги працівникам бурових бригад (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-12-19-002101-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. З яких підстав зазначену закупівлю проведено не за процедурою, визначеною статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2. Чому на оголошення про проведення процедури закупівлі не накладено електронний цифровий підпис?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c0cffc29bf9a424090cbf69ec593f62a
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
26.04.2019 15:16
Опис:
АТ "Укргазвидобування" не відноситься до замовників в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки здійснює свою діяльність виключно на промисловій (комерційній) основі з метою отримання прибутку, при цьому не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів та у його статутному капіталі відсутня частка держави.
Зважаючи на вказане, процедура проведення закупівлі товарів, робіт та послуг АТ «Укргазвидобування», у тому числі в частині її оскарження, не регулюються зазначеним вище законодавчим актом та відбувається у порядку визначеному внутрішнім нормативним актом - наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 01.08.2017р. №497, яким затверджено Порядок закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування» (надалі – Порядок). 116
Відповідно до п. 1.28 Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом ПАТ «Укргазвидобування» від 01.08.2017р. №497 (надалі – Порядок), АТ «Укргазвидобування» здійснює закупівлі відповідно до стратегії закупівель, яка являє собою затверджений в установленому порядку документ, що визначає підхід до здійснення закупівель товарів, робіт, послуг на певний період часу.
2. Використання ЕПЦ не передбачається Порядком