-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба свіжеморожена «Хек»
Завершена
266 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер:
aecb1653fee74e6ea3bf2d2fa0e7b68b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2019 00:00
Період моніторингу:
07.02.2019 12:25 - 01.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2019
№7
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-01-04-000790-a від 04.01.2019 -Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Т.В.К. Сервіс», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «Т.В.К. Сервіс», протокол засідання тендерного комітету від 25.01.2019 року №16, повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом тендерної документації встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в абзацах 2, 3 підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Комунальною установою «Романівський дитячий будинок-інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документального підтвердження інформації про відповідність вимогам пунктів 2 та 4 частини 1 статті 17 Закону № 922, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналогічно, в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону № 922, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність такої підстави.
Також, в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, Замовником в абзаці 6 підпункту 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
Отже, зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до абзацу 5 підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій, на відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, імперативно вимагалось надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та зазначенням інформації щодо найменування, адреси, телефону замовників таких договорів, а також зазначення найменування та кількості товару.
Проте, у складі тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Т.В.К. Сервіс», надано довідку від 17.01.2019 № 3729 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій відсутня інформація щодо кількості товару, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922.
Крім того, в порушення вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівель ТОВ «Т.В.К. Сервіс» відсутні копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товарів, згідно аналогічних договорів від 16.03.2017 № 31 та від 04.06.2018 № 157/2 (інформація щодо виконання яких міститься довідці від 17.01.2019 № 3729), що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель в порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Т.В.К. Сервіс», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
11.02.2019 17:44 - 26.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2019 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо відповідь на Ваше звернення про виявлені порушення в тендерній документації процедури UA-2019-01-04-000790-a від 04.01.2019р.
Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті 17, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Отже, з урахуванням вказаного, а так само з урахуванням інформації, наданої Мінекономрозвитку згідно листа від 17.01.2019 р., замовник згідно тендерної документації передбачає подання учасником у складі тендерної пропозиції виключно у довільній формі інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.п. 2, 4-6, 10 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що Мінекономрозвитку згідно листа від 12.02.2019 р. (з додатками) повідомляє, що «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» почав працювати в штатному режимі з 04 лютого 2019 року.
За результатами Вашого аналізу що до тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Т.В.К. Сервіс», надано довідку від 17.01.2019 № 3729 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій відсутня інформація щодо кількості товару, у складі тендерної пропозиції переможця процедури закупівель ТОВ «Т.В.К. Сервіс» відсутні копії документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) товарів, згідно аналогічних договорів від 16.03.2017 № 31 та від 04.06.2018 № 157/2 (інформація щодо виконання яких міститься довідці від 17.01.2019 № 3729), що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону № 922. Данні зауваження було взято до уваги, але не в змозі привести у відповідність так, як процедура UA-2019-01-04-000790-a від 04.01.2019р. має статус завершеної закупівлі.
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу закупівлі на засіданні тендерного комітету головою тендерного комітету наголошено на необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а так само неухильного виконання інших вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
18.02.2019 15:56