-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
548 556.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 485.57 UAH
мін. крок: 1% або 5 485.57 UAH
Номер:
3adc3c707266405aad4a5434e58e87cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-06-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2019 00:00
Період моніторингу:
06.03.2019 17:21 - 29.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.03.2019 № 56
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від _06.03.2019_ № _56_
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4 UA-2019-01-08-000021-b 01.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Лозівської районної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол б/н від від 08.01.2019 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції учасника від 28.01.2019 б/н; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» (далі – ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2019 б/н, договір від 12.02.2019 № 19-481.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 04.02.2019, не надав та не оприлюднив роз’яснення на звернення, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення та його публікації у відповідності до статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу.
Крім того встановлено, що істотні умови договору від 12.02.2019 № 19-481 (далі – Договір) укладеного з переможцем торгів ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» відрізняються від умов тендерної документації та умов проекту договору наданого в тендерній пропозиції.
Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Так, проект договору, викладений в тендерній документації та пропозиції учасника-переможця торгів в пункті 10.3. містить наступну умову: «Одностороння відмова від виконання умов Договору не допускається».
В пункті 10.3. укладеного Договору така умова відсутня.
Зазначене є порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
27.03.2019 12:41 - 13.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2019 12:41