-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії по тепловим мережам, що обслуговуються ФОП Падєєв С.Л.
Кількість - 1928,65 Гкал
Завершена
3 726 788.25
UAH без ПДВ
Номер:
b356fcb6b5304ec5b741fdbf17bc469f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-22-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2019 00:00
Період моніторингу:
22.05.2019 17:07 - 15.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.05.2019 № 23
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.05.2019 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-31-004675-b 31.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав для внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 7 частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник ), оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 31.01.2019 № 18, договір від 11.02.2019 № 1 ТЄП (далі - Договір), додаткову угоду від 10.04.2019 № 1 до Договору (далі - Додаткова угода), повідомлення про внесення змін до договору. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір, Замовником на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведено переговорну процедуру закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції. При цьому на порушення вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що за результатами переговорної процедури Замовником з ФОП Падєєв Сергій Леонідович укладено Договір на загальну суму 3 726 788,25 гривні. Згідно повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюдненого Замовником 11.04.2019 в електронній системі закупівель, Додатковою угодою до Договору було внесено зміни в частині ціни однієї гКалорії пари, гарячої води та пов’язаної продукції у бік збільшення. Поряд з цим встановлено, що на порушення вимог Наказу № 490 повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене Замовником 11.04.2019 в електронній системі закупівель, не містить обов’язкової, передбаченої установленою формою інформації щодо випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. А саме: у відповідному полі повідомлення Замовником зазначено – «Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)»
В той же час, згідно Додаткової угоди: «відповідно до п.3.1. договору № 1 ТЄП від 11.02.2019 року на підставі: розпорядження № 36 військово-цивільної адміністрації м. Золоте та села Катеринівка Попаснянського району Луганської області; рішення №1 виконавчого комітету Нижненської селищної ради Попаснянського району Луганської області; рішення № 7 виконавчого комітету Тошківської селищної ради Попаснянського району Луганської області та ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» Сторони узгодили змінити ціну однієї гКалорії у бік збільшення». Відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Слід зазначити, що умовами Договору порядок зміни ціни однієї гКалорії не встановлено.
З огляду на зазначене, підвищення ціни однієї гКалорії пари, гарячої води та пов’язаної продукції при відсутності в договорі про закупівлю порядку зміни ціни є порушенням вимог пункту 7 частини 4 статті 36 Закону. На запит Управління від 06.06.2019 щодо надання пояснень в частині обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та в частині наявності підстав для внесення змін до істотних умов договору, у визначений частиною 5 статті 7-1 строк, а саме: протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту, – пояснень не надано.
Період усунення порушень:
18.06.2019 17:04 - 04.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2019 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
10a152a4621348748a8ef7914602dd37
Назва:
Запит на надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2019 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-31-004675-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1) фактичного підтвердження відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуг з постачання пари гарячої води та пов’язаної продукції внаслідок чого договір про закупівлю укладено з ФОП Падєєв С.Л.
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі).
2) відповідно до якого пункту, частини та статті Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.201 № 922 внесено зміни до істотних умов договору та укладено додаткові угоди.
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи.
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b3e65594119442888cd13412a8226783
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.06.2019 20:19
Опис:
1) ФОП Падеєв є власником єдиних існуючих та підведених до будівель мереж, що підтверджується інвестиційними програмами
2) зміни внесено відповідно до ч.7 п.4 ст.36 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме зміни регульованих цін (тарифів), що підтверджується Рішеннями виконавчих комітетів селищних рад