• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Свинина охолоджена І категорії

Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва

Завершена

2 970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 850.00 UAH
Номер: 92e784442eb7413185dc9ef15249e332
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-26-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.02.2019 12:25 - 21.03.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.02.2019 № 38 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.02.2019 № 38 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-11-30-001466-a 30.11.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30, що призвело до порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмету закупівлі, плануванні закупівлі та оприлюдненні інформації про її проведення, розкритті тендерних пропозицій, укладенні договору, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30.11.2018 № 884), тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор», Приватного підприємства «НІКА-1», ТОВ «Стартрейдінг», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2019 №№ 39,40,41 , від 22.01.2019 № 61, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.02.2019 № 6. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «Стартрейдінг» та ПП «НІКА-1» умовам ТД яких було допущено до аукціону. Відповідно до протоколу розгляду від 22.01.2019 № 61 переможцем торгів обрано ТОВ «Стартрейдінг» (далі- Переможець), чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та відповідає ТД Замовника. Аналізом відповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД встановлено наступне. Згідно з п.п. 3 п.8 Додатку 4 ТД учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність). Відповідно до п. 3 та п.4 ст. 21 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про безпечність та якість харчових продуктів» декларація виробника повинна містити посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника. При цьому, в складі тендерної пропозиції Переможця надана декларація виробника від 20.12.2018 № Пе-0006469, яка не містить посилання на санітарні заходи та підпис особи, яка видала декларацію виробника, що не відповідає умовам п.п. 3 п. 8 Додатку 4 ТД. Перевіркою відповідності тендерної пропозиції ПП «НІКА-1» вимогам ТД встановлено наступне. Відповідно до п.п. 12 п. 8 Додатку 4 ТД учасник повинен надати договір(и) укладений(і) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку предмету закупівлі, дійсний(і) на 2019 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог). Однак, в тендерній пропозиції ПП «НІКА-1» договір з виробником не містить інформації щодо асортименту товару, що не відповідає умовам пп.12 п.8 Додатку 4 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» та ПП «НІКА-1», які не відповідають вимогам ТД Замовника. Крім того, згідно з ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 12.03.2019 15:40 - 27.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2019 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок ДАСУ наведено в додатку
Дата публікації звіту: 19.03.2019 18:41

Рішення про призначення перевірки

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: -
Дата публікації: 28.03.2019 09:09