-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тушки курей охолоджені І категорії
Поставка товару здійснюється в дошкільні навчальні заклади (ясла - садки) та навчально - виховні комплекси Деснянського району міста Києва
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
a83eec2b0fbd489f8096d0c1a29f2afc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-14-000238
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2019 00:00
Період моніторингу:
14.03.2019 17:24 - 05.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2019 № 52
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 52
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-27-003598-с 27.11.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 13.12.2018 № 901), тендерні пропозиції ТОВ «Фірма Фавор», ПП «Ніка-1» та ТОВ «Стартрейдінг» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2019 № 33, 34 та 35, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 11.02.2019 № 5.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Так, згідно з п. 8 Додатку 4 до ТД учасник повинен надати витяг з державного реєстру потужностей Учасника на кожну окрему потужність.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.
Відповідно до п. 75 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: реалізація - передача, обмін, поставка за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі.
У складі пропозиції Переможця наявний витяг з реєстру потужностей за номером r-UA-10-08-253, де зазначена адреса потужності вул. Тельмана, 13-А, м. Обухів, Київська область (склад продуктів харчування) та r-UA-26-26-4026, де зазначена адреса потужності вул. Лаврська, 9 корп. 19, м. Київ (офісне приміщення).
Однак, у складі пропозиції Переможця відсутня інформація з реєстру потужностей про реєстрацію потужності операторів ринку харчових продуктів на транспортні засоби Merseder-Benz Sprinter 216 CDI AA7858BC, Merseder-Benz Sprinter AA8801AM, Merseder-Benz Sprinter AA9718OM, що не відповідає вимогам п. 8 Додатку 4 до ТД.
Згідно п. 2.3 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення знезаражування приміщень/будівлі/складу на законних підставах та акти наданих послуг за останній місяць до дати розкриття.
Також, згідно п. 2.6 Додатку 1 до ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують можливість проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції на законних підставах та акти проведення дезінфекції транспортних засобів за останній місяць до дати розкриття.
У складі пропозиції переможця наданий акт здачі-приймання робіт № ОУ-000295, підписаний сторонами 30.11.2018 року, у якому зазначено що дезінфекція та дератизація приміщення склада, а також дезінфекція машин була проведена з 21.11.2018 по 30.11.2018, чим не дотримано вимог п. 2.3 та 2.6 Додатку 1 до ТД, оскільки відповідно до електронної системи PROZORRO дата розкриття 21.01.2019.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 11.02.2019 № 5 на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 5 628 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
25.03.2019 17:32 - 11.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2019 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок ДАСУ наведено в додатку.
Дата публікації звіту:
28.03.2019 18:02
Рішення про призначення перевірки
Номер:
0425e71ad84347b48ff7bc81e7ae541e
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-06-27-000002
Дата створення:
27.06.2019 15:58
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2019 № 128
Київ
Пропризначення перевірок закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірок закупівель відповідно до Переліку(додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірок закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.06.2019№ 128
Витяг з переліку процедур для здійснення перевірок закупівель
2 UA-2018-11-30-001466-a
3 UA-2018-12-07-001113-a
4 UA-2019-01-28-003556-b
5 UA-2019-01-16-003161-c
6 UA-2019-01-16-003164-c
7 UA-2018-11-27-003598-c
8 UA-2018-11-30-002477-c