• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))

ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Номер: d646f03a2acf4bd9a74055a3a4cc8141
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2019 18:06 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.10.2019 № 178 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019 № 178 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2019-01-11-000566-b 11.01.2019 Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38360501) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №761d6/19 від 26.06.2019) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону щодо оприлюднення тендерної документації, частини 2 статті 23 Закону щодо внесення змін до тендерної документації та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону щодо невідхилення тендерної пропозиції, яка не відповідала умовам тендерної документації. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку до плану), своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, річний план закупівель UA-P-2019-01-11-000611-a, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг», Договір №16/11.02 від 11.02.2019, відповідь Замовника від 01.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. За результатами моніторингу закупівлі встановлено: Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно надати, зокрема: - передбачену пп.2.2 п.2 копії трудових книжок або копії трудових договорів працівників для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У ході проведення моніторингу встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору, укладеного з ТОВ «Центр Консалтинг»; - передбачену пп.3.2 п.3 документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору для якого необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. У ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми аналогічного договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми аналогічного договору. Таким чином, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «Центр Консалтинг» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону. Пп.1.3 та пп.1.4 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання копії балансу за останній звітний період (форма №1) та копії звіту про фінансові результати (форма №2), завірену підписом уповноваженої особи учасника. У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником – переможцем процедури закупівель ТОВ «Центр Консалтинг» у складі тендерної пропозиції було подано Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва (Форма №1-м баланс на 31 грудня 2017) та Звіт про фінансові результати (Форма №2-м за 2017 рік). Згідно з частиною 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженою Постановою КМУ від 28.02.2000 №419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Зважаючи на те, що кінцевим строком подання пропозицій встановлено 26.01.2019 року, а обов’язковий термін подання річної фінансової звітності спливає 28.02.2019 року, подання учасником – переможцем ТОВ «Центр - консалтинг» фінансової звітності за 2018 рік не було обов’язковим. Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 26.06.2019 №761d4/19 (далі - Звернення), що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась частково. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а були оприлюднені лише додатки 8, 5, 7, 6, 4, 1 до тендерної документації. Додатки 2, 3 розміщено 16.01.2019 та саму тендерну документацію також 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. З пояснення, розміщеного Замовником 01.11.2019 на сайті Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону до тендерної документації 16.01.2019 було внесено зміни таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше семи днів. Відповідно до абзаца другого цієї ж частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. У ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація та додатки 2 та 3 у початковій редакції на сайті Уповноваженого органу відсутні. Отже, тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п’ятнадцятиденного терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону та містить зміни, внесені з порушенням вимог, визначених частиною 2 статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 05.11.2019 16:59 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2019 16:59

Оскарження висновку в суді

Опис: 14.11.2019 згідно Ст. 7-1 ЗУ "Про публічні закупівлі" Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b оскаржено у Дніпропетровському окружному адміністративному суді. Копія позовної заяви додається.
Дата публікації: 15.11.2019 09:43

Запити/Пояснення