- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                800 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
        мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
                    Номер:
                    d646f03a2acf4bd9a74055a3a4cc8141
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2019-10-16-000035
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    16.10.2019 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.10.2019 18:06 - 06.11.2019 23:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    16.10.2019		№	178
			
	Дніпро	
Про початок здійснення 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника                                                                      Валентин ДОВГИЙ
Додаток 
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від  16.10.2019  №  178
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	назва замовника	
6	UA-2019-01-11-000566-b	11.01.2019	Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38360501)	інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення №761d6/19 від 26.06.2019)
Начальник відділу                                                                                                                Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
 - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону щодо оприлюднення тендерної документації, частини 2 статті 23 Закону щодо внесення змін до тендерної документації та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону щодо невідхилення тендерної пропозиції, яка не відповідала умовам тендерної документації. 
Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку до плану), своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. 
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю. 
Під час моніторингу проаналізовано: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, річний план закупівель UA-P-2019-01-11-000611-a, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг», Договір №16/11.02 від 11.02.2019, відповідь Замовника від 01.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено:
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно надати, зокрема:
- передбачену пп.2.2 п.2 копії трудових книжок або копії трудових договорів працівників для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У ході проведення моніторингу встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору, укладеного з ТОВ «Центр Консалтинг»; 
- передбачену пп.3.2 п.3 документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору для якого необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. 
У ході проведення моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми аналогічного договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми аналогічного договору.   
Таким чином, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «Центр Консалтинг» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону.
Пп.1.3 та пп.1.4 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання копії балансу за останній звітний період (форма №1) та копії звіту про фінансові результати (форма №2), завірену підписом уповноваженої особи учасника. 
У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником – переможцем процедури закупівель ТОВ «Центр Консалтинг» у складі тендерної пропозиції було подано Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва (Форма №1-м баланс на 31 грудня 2017) та Звіт про фінансові результати (Форма №2-м за 2017 рік). 
Згідно з частиною 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженою Постановою КМУ від 28.02.2000 №419, річна фінансова звітність подається підприємствами не пізніше 28 лютого наступного за звітним року.     
Зважаючи на те, що кінцевим строком подання пропозицій встановлено 26.01.2019 року, а обов’язковий термін подання річної фінансової звітності спливає 28.02.2019 року, подання учасником – переможцем ТОВ «Центр - консалтинг» фінансової звітності за 2018 рік не було обов’язковим. 
Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 26.06.2019 №761d4/19 (далі - Звернення), що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась частково.
 Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. 
У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а були оприлюднені лише додатки 8, 5, 7, 6, 4, 1 до тендерної документації. Додатки 2, 3 розміщено 16.01.2019 та саму тендерну документацію також 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
З пояснення, розміщеного Замовником 01.11.2019 на сайті Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до частини 2 статті 23 Закону до тендерної документації 16.01.2019 було внесено зміни таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не менше семи днів.
Відповідно до абзаца другого цієї ж частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. 
У ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація та додатки 2 та 3 у початковій редакції на сайті Уповноваженого органу відсутні.  
Отже, тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п’ятнадцятиденного терміну, визначеного 
частиною 1 статті 10 Закону та містить зміни, внесені з порушенням вимог, визначених частиною 2 статті 23 Закону.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    05.11.2019 16:59 - 20.11.2019 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    05.11.2019 16:59
                
                        Оскарження висновку в суді
                    Опис:
                    14.11.2019 згідно Ст. 7-1  ЗУ "Про публічні закупівлі"   Висновок  Східного офісу Держаудитслужби  про результати моніторингу закупівлі UA-2019-01-11-000566-b  оскаржено у Дніпропетровському окружному адміністративному суді. Копія позовної заяви додається.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    15.11.2019 09:43
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    1ae1b968bb9449e2bbb992df5229949a
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    30.10.2019 14:25
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    05.11.2019 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «ДК 021-2015 CPV»: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах)) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-01-11-000566-b) очікуваною вартістю 800 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. 
У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У ході проведення моніторингу встановлено:
- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору; 
- пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору. 
 Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.    
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    530047543ad94dfc9073d8675ca19aee
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    01.11.2019 14:39
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Питання 1. Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
Відповідь:
Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Оголошення про проведення процедури закупівлі  та Тендерна документація з додатками була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджує веб-портал Уповноваженого органу prozorro.gov.ua). 
Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі»  до тендерної документації були внесені зміни 16.01.2019, таким чином, що до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджує веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua).
Питання 2  Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У ході проведення моніторингу встановлено:
- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору;
Відповідь: В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції  про  порядок ведення трудових книжок працівників» , на осіб,   які   працюють  за  сумісництвом,  трудові  книжки 
ведуться тільки за місцем основної роботи. Отже, дисваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав.
Питання 3   пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Відповідь 3  Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн.
Сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018  менша від суми  зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.
                
                        
                    Номер:
                    f389ea70b849431d894ed830cc4925b0
                
                                                                        
                    Назва:
                    Заперечення  на висновок про результат моніторингу  закупівлі
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    11.11.2019 17:32
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Згідно Ст. 7'  ЗУ "Про публічні закіпівлі" протягом п’яти робочих днів надаємо Заперечення на висновок про результат моніторингу  закупівлі UA-2019-01-11-000566-b.Просимо взяти до розгляду.
Питання 1. 
Згідно з частиною 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. У ході проведення моніторингу встановлено, що у день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про закупівлю тендерну документацію розміщено не у відповідності до критеріїв, визначених статтею 22 Закону, а було оприлюднено лише додатки до тендерної документації. Саму тендерну документацію розміщено 16.01.2019 у вигляді змін. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.01.2019, тендерну документацію розміщено за 12 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Просимо пояснити, чому тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель з порушенням п.1 ст.10 Закону?
Відповідь:
Оголошення про проведення процедури закупівлі  та Тендерна документація з додатками 1,2,3,4,5,6,7,8  у повному обсязі була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 11.01.2019 (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-11-000566-b у Розділі «Тендерна документація» в закладці «Історія змін» та e-tender.biz за посиланням https://e-tender.biz/tenderDetailes/e91f20bfc0c44ca1a1f535bc60801ca2   «скріни» відповідних сторінок додаються). Відповідно до ч. 1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи ч.2 Ст. 23 Закону України « Про публічні закупівлі»  до тендерної документації були внесені зміни, а саме: Тендерна документація зі змінами, додаток 2 та 3 ,з подальшим розміщенням та відображенням їх в електронній системі закупівель, дата публікації 16.01.2019. Враховуючи вище сказане до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилося 12 днів (що підтверджується веб-порталами Уповноваженого органу prozorro.gov.ua, e-tender.biz).
Таким чином оголошення про проведення процедури закупівлі та оприлюднення тендерної документації початкової редакції та тендерної документації у новій редакції розміщено та відображено в електронній системі закупівель відповідно до строків.
Питання 2.
 Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У ході проведення моніторингу встановлено:- пп.2.2 п.2 Додатку 1 до документації про закупівлю для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно подання копій трудових книжок або копій трудових договорів працівників. Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» трудовій книжці директора Середи Олексія Сергійовича відсутній запис щодо прийняття на роботу до ТОВ «Центр Консалтинг», також відсутня копія трудового договору;
Відповідь: 
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Консалтинг» надано Протокол № 3/07 від 30.07.2018 р. загальних зборів учасників ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», яким подовжено на три роки термін роботи на посаді директора ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» Середи Олексія Сергійовича та  штатний розпис, де вказано, що директор ТОВ «Центр Консалтинг» працює на 0,75 тарифної ставки. Одночасно, в копії трудової книжки здійснено запис від 16.09.2015 року про прийняття на роботу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Згідно «Інструкції  про  порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюста Украины, Мінсоцзахисту Украины від 29.07.1993 г. №58), на осіб,   які   працюють  за  сумісництвом,  трудові  книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. 
Отже, Середа Олексій Сергійович може працювати на посаді директроа ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» за сумісництвом та не мати запису в трудовій книжці. Дискваліфікувати учасника на підставі відсутності запису в трудової книжці не було підстав.
Питання 3.
 У пп.3.2 .п.3 Додатку 1 до документації про закупівлю для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надання копії такого договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
Аналізом встановлено, що у розміщеній у складі тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Центр Консалтинг» надано копію аналогічного договору №17/1704 від 17.04.2018, сума договору 550 000,00 гривень. Відповідно до п.11.5 цього договору зміни до договору вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України. У складі пропозиції учасник – переможець ТОВ «Центр Консалтинг» додано акти здачі-приймання робіт, сума яких менша від суми договору. Також у складі пропозиції учасника – переможця відсутні будь-які додаткові угоди чи доповнення щодо зменшення суми договору.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Центр Консалтинг» у зв’язку з невідповідністю поданої пропозиції умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону?
Відповідь:
 Договір №17/17.04 від 17.04.2018 з ТОВ «Центр Консалтинг», сума якого становить 550 000,00 гривень, Акти здачі-приймання робіт в сумі 516 999,9 грн. 
Згідно п.7 Ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи, що учасник надав в складі тендерної пропозиції аналогічний договір №17/17.04 від 17.04.2018  с комунальним підприємством «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, уповноважена особа звернулась за роз’ясненням до головного бухгалтера та директора комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради. Відповідно до їх пояснень,  сума Актів здачі-приймання робіт до Договору №17/17.04 від 17.04.2018  менша від суми  зазначеного договору у зв’язку з тим, що послуги надавались щомісячно, але почали надаватись не з початку місяця, а з 17 квітня 2018 року, тому перший акт було підписано на меншу суму, ніж планувалось. Додаткові угоди на зменшення суми договору не підписувались. Договір №17/17.04 від 17.04.2018 виконано в повному обсязі та з належною якістю.
Отже, ТОВ «Центр Консалтинг» надало в складі тендерної пропозиції договір, який виконано в повному обсязі згідно завдань Замовника, підстави для дискваліфікації відсутні.
Уповноважена особа з організації та 
Проведення процедур закупівель
КП «Організаційно-аналітична служба» ДМР	               _______________Величко Ю.О.