• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо)

Бензин А-92 - 22691л, дизельне паливо - 3000л.

Завершена

722 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 611.74 UAH
Номер: aa318173e03c46e186146c2210ff574d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-19-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.03.2019 18:31 - 12.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2019 № 69 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № _69_ Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2018-12-26-002173-b 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частин шостої та сьомої статті 28 та пункту третього частини першої статті 30 Закону . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Куп`янське територіальне медичне об`єднання» Куп`янської міської ради Харківської області (далі – Замовник або КНП «Куп`янське територіальне медичне об`єднання») від 26.12.2018 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі – ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"); протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір від 31 січня 2019 року. За результатом аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" та протоколу засідання тендерного комітету КНП «Куп`янське територіальне медичне об`єднання» від 14.01.2019 №11 встановлено, що замовником було відхилено тендерну пропозицію, подану на участь у процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (бензин, дизельне паливо) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9) ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у зв’язку з надходженням від члена тендерного комітету Чернової О.В. інформації про наявність у відкритому доступі в мережі «Інтернет» кримінального провадження № 1 – КС/463/2290/18 за ч. 1 ст. 366 Кримінального кодексу України (службове підроблення) у відношенні до ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». На підставі зазначеного Замовник прийняв рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації згідно з пунктом третім частини першої статті 30 Закону. Пунктом 3 частини першої статті 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця аукціону в разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. Відповідно до частини другої статті 43 Кримінально процесуального кодексу, засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили. Сама наявність кримінального провадження за ст. 366 КК України, процесуальний статус учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в якому невідомий, не дає можливості замовнику відхиляти тендерну пропозицію з підстав, що визначені пунктом 3 частини першої статті 30 Закону. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та помилково ототожнив номер кримінальної справи, яка знаходиться у відповідному суду за територіальною юрисдикцією з номером кримінального провадження.
Період усунення порушень: 29.03.2019 16:47 - 17.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 29.03.2019 16:47

Запити/Пояснення