-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо)
Бензин А-92 - 22691л, дизельне паливо - 3000л.
Завершена
722 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 611.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 611.74 UAH
Номер:
aa318173e03c46e186146c2210ff574d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-19-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2019 00:00
Період моніторингу:
19.03.2019 18:31 - 12.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 69
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № _69_
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2018-12-26-002173-b 26.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частин шостої та сьомої статті 28 та пункту третього частини першої статті 30 Закону .
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Куп`янське територіальне медичне об`єднання» Куп`янської міської ради Харківської області (далі – Замовник або КНП «Куп`янське територіальне медичне об`єднання») від 26.12.2018 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі – ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"); протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір від 31 січня 2019 року.
За результатом аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" та протоколу засідання тендерного комітету КНП «Куп`янське територіальне медичне об`єднання» від 14.01.2019 №11 встановлено, що замовником було відхилено тендерну пропозицію, подану на участь у процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Нафта і дистиляти» (бензин, дизельне паливо) (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9) ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у зв’язку з надходженням від члена тендерного комітету Чернової О.В. інформації про наявність у відкритому доступі в мережі «Інтернет» кримінального провадження № 1 – КС/463/2290/18 за ч. 1 ст. 366 Кримінального кодексу України (службове підроблення) у відношенні до ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». На підставі зазначеного Замовник прийняв рішення про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації згідно з пунктом третім частини першої статті 30 Закону.
Пунктом 3 частини першої статті 30 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця аукціону в разі, якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
Відповідно до частини другої статті 43 Кримінально процесуального кодексу, засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили.
Сама наявність кримінального провадження за ст. 366 КК України, процесуальний статус учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» в якому невідомий, не дає можливості замовнику відхиляти тендерну пропозицію з підстав, що визначені пунктом 3 частини першої статті 30 Закону.
Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та помилково ототожнив номер кримінальної справи, яка знаходиться у відповідному суду за територіальною юрисдикцією з номером кримінального провадження.
Період усунення порушень:
29.03.2019 16:47 - 17.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
29.03.2019 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
29b15c688e224c019f9a6294c46ede41
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2019 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2019 00:00
Опис:
Керуючись статтею два Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон) та підпунктом три та підпунктом вісім пункту чотири Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України здійснено аналіз процедури закупівлі проведеної КНП "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області (далі – Замовник) а саме закупівлі – Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) (UA-2018-12-26-002173-b) очікуваною вартістю 722 348,00 гривень.
Проведеним аналізом встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" була відхилена Замовником на підставі п.п.3 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в протоколі розгляду пропозицій зазначено, що член тендерного комітету Чернова О.В. повідомила тендерному комітету про наявність кримінального провадження №1-КС/463/2209/18 за ч.1 ст. 366 Кримінального кодексу України (службове підроблення) у відношенні до ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ».
У зв’язку з вищезазначеним, в ході проведення аналізу виникли питання, що потребують відповіді, а саме:
- з яких конкретно причин Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"?
- які саме документи, що були у розпорядженні тендерного комітету на момент розгляду, містять інформацію про наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 або частини 7 статті 28 Закону?
Номер:
bb64e891a4234cc9aea4f121ae20a0e1
Назва:
Керівникові північно-східного офісу Держаудитслужби.
Дата опублікування:
26.03.2019 16:01
Опис:
Лист №496 від 26.03.2019р.