• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні (Кефір, ряжанка, сметана)

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Номер: 3b17a58689624c0ca675d75dd3a4a081
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.03.2019 10:59 - 17.04.2019 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 21.03.2019 №38 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г. ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.03.2019 № 38 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу: ... UA-2019-01-02-000503-в; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: відповідність опублікованих в електронній системі закупівель умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація; тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2019; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 11.02.2019 №22/Д.
Період усунення порушень: 28.03.2019 12:22 - 03.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2019 12:22
Номер: 2267de62392541698dfa8048ef50f0f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-22-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.01.2019 14:59 - 13.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 22.01.2019 № 6 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г. ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.01.2019 № 6 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу …UA-2019-01-02-000503-b; 02.01.2019; Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерних пропозицій ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ № 3» та ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого, тендерні пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ № 3» та ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» підлягають відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) як такі, що не відповідають умовам ТД.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на вищевикладене, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, та підпунктом 14 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7 1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради (протокол від 02.01.2019 № 2); тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3», ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» та ТОВ «СІМБІ ПЛЮС». Дослідженням тендерної пропозиції (далі - ТП), наданої учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ № 3», встановлено її невідповідність умовам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів. Так, частиною 1 розділу ІІІ ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1 до цієї ТД); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 3 до цієї ТД). Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 ТД Учасник торгів повинен надати оригінал або завірену належним чином копію повністю виконаного (завершеного) аналогічного договору2 з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами, за 2016-2018 роки. В свою чергу, 2 - Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір, що фінансується за бюджетні кошти, на постачання товару відповідно до предмету закупівлі: код за ДК 021:2015 (СРV) - 15550000-8 – Молочні продукти різні. Однак, Учасником торгів в складі ТП надано договір від 01.10.2018 № 14-П/18, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрпродтрейд», який є юридичною особою приватної форми власності та не є установою (організацією), що фінансується за бюджетні кошти. Так, у реквізитах цього договору зазначено поточний рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрпродтрейд», відкритий в АТ «ТАСКОМБАНК», тобто в банківській установі, яка не обслуговує витрати за рахунок бюджетних коштів. Іншими словами, наданий Учасником торгів договір від 01.10.2018 № 14-П/18 не є аналогічним в розумінні ТД, тим самим Учасник не підтвердив наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору відповідно умов ТД. Крім того, Додатком № 3 ТД визначено заповнення Учасником торгів Таблиці № 11 стосовно підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, зокрема вага (об’єм) упаковки кефіру повинна складати не менше 0,9 л та не більше 1 л, ряжанки - не менше 0,9 л та не більше 1 л та сметани – не менше 0,45 кг та не більше 0,5 кг. На виконання вказаної вище вимоги ТД Замовника торгів ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ № 3» в складі ТП надано Додаток № 3 від 17.01.2019 № 17/01-15 із заповненою Таблицею № 11, однак Учасником торгів указано вага (об’єм) упаковки ряжанки – 0,45 кг, сметани – 0,4 кг, що не відповідає умовам ТД. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ № 3» не відповідає умовам частини 1 розділу ІІІ ТД та підлягає відхиленню. Дослідженням тендерної пропозиції ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» також встановлено її невідповідність умовам ТД. Так, частиною 1 розділу ІІІ ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку №1 до цієї ТД); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 3 до цієї ТД). Однак, учасником торгів ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» в складі ТП вказаних вище документів не надано. Отже, тендерна пропозиція ФОП «ГУСЄВА ОКСАНА ГЕННАДІЇВНА» не відповідає умовам частини 1 розділу ІІІ ТД та підлягає відхиленню. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 28.01.2019 16:40 - 12.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2019 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Документ, що свідчить про недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту: 29.01.2019 12:26