-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо (м'ясо свійської птиці (тушки курей сухої заморозки)
Торги відмінено
340 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 407.50 UAH
мін. крок: 1% або 3 407.50 UAH
Номер:
054f7e903c854057b86b2128cf92bbff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-31-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2019 00:00
Період моніторингу:
31.01.2019 16:48 - 22.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2019
№6
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.01.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-01-03-000152-b від 03.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію ФОП Якімець В.І., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника – переможця процедури закупівель ФОП Якімець В.І. протокол засідання тендерного комітету від 23.01.2019 №21 та повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу тендерної документації Обласного протитуберкульозного диспансеру Житомирської обласної ради (далі – Замовник) встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
Крім того, в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації Замовника не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції переможця процедури закупівель умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ФОП Якімець В.І. не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону, а саме:
- в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, в складі пропозиції учасника відсутні копії документів на право володіння та користування обладнанням зазначеного в пунктах 1-10 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2019 року №52 наданої в складі пропозиції;
- в порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в складі пропозиції учасника відсутні особова медична книжка на працівника Дацик І.І. та трудова книжка на працівника Кужелюк В.В.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Якімець В.І., яка не відповідала кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
08.02.2019 16:35 - 23.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2019 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінити закупівлі М’ясо (м'ясо свійської птиці (тушки курей сухої заморозки) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-03-000152-b - відповідно до абзатцу 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель привести у відповідність тендерну документацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
11.02.2019 11:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівель
Дата публікації:
11.02.2019 12:59