• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, за ціною 26 грн. 50 коп., за літр., Дизельне паливо, за ціною 27 грн. 50 коп., за літр.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, Генічеськ, Гоголя, 196, постачальник повинен мати власну або орендовану мережу АЗС на території м. Генічеськ, Херсонської області.

Завершена

738 795.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 10 000.00 UAH
Номер: c1bb95da570a43e097d38ba18f9b9b02
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-29-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 29.01.2019 17:48 - 20.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2019 № 18 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-11-000414-a. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 66) 501-12-16, oksana_shapovalova_c@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимоги пункту 2 Наказу №490, недотримання вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454, а також порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які частково усунуті, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, пояснення Замовника від 06.02.2019, надані через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що оприлюднення річного плану закупівель на 2019 рік за № UA-P-2018-12-04-002223-a та оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2019-01-11-000414-a відбулося без використання замовником електронного цифрового підпису, чим порушено вимоги пункту 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ №490). В оголошенні про проведення вказаних відкритих торгів та в п. 4.1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації код предмета закупівлі 09132100-4» та «09134200-9» визначено за показником шостої цифри основного словника, чим порушено абзац другий пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454). На порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не містить обов'язкової вимоги щодо інформації про детальний опис товарів, що закуповуються та їх технічні та якісні характеристики або умовні позначення відповідно ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (Неетильований бензин А-92) та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (дизельне пальне), а саме: відносно автомобільного бензину щодо екологічного класу та вмісту біоетанолу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду та екологічного класу.
Період усунення порушень: 18.02.2019 18:24 - 05.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2019 18:24

Запити/Пояснення