-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти (сосиски, сарделі, ковбаса варена)
Завершена
346 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Номер:
aee6902f200c4e2c8d658327ecfa0013
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2019 00:00
Період моніторингу:
10.09.2019 15:25 - 02.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 10.09.2019 № 56
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 10.09.2019 № 56
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Відділ освіти Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області UA-2019-01-10-001927-с 10.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Відділу освіти Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 10.01.2019 № 5_19 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН» (далі – ТОВ «АЛАН»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.01.2019 № 11_19, повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2019, договір купівлі-продажу від 11.02.2019 № 1 на суму 309 990,00 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 13.02.2019 № 1,
від 01.03.2019 № 2, від 11.06.2019 № 3.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору купівлі-продажу від 11.02.2019 № 1 та їх оприлюднення установлено, що на порушення вимог абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону Замовник у термін, що перевищує 3 дні з дня внесення змін до договору (додаткова угода від 01.03.2019 № 2, додаткова угода від 11.06.2019 № 3, оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору купівлі-продажу від 11.02.2019
№ 1 в електронній системі закупівель 05.03.2019 та 19.06.2019 відповідно.
Період усунення порушень:
23.09.2019 17:14 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2019 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дане порушення неможливо усунути, з наступних причин:
1. Дана подія має причинно-наслідкові зв’язки та пов’язана з іншими юридичними та фінансовими подіями (реєстрація в ДКСУ, фінансові проводки, матеріальний облік та ін).
Дата публікації звіту:
27.09.2019 08:45
Запити/Пояснення
Номер:
03b00e001362422fab63c8947c1f8be7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2019 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М’ясопродукти (сосиски, сарделі, ковбаса варена)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-10-001927-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні додаткових документів, а саме:
1. Надати документи, підтверджуючі коливання ціни на ринку на товари, які є предметом закупівлі, що є обов’язковою вимогою для застосування пункту 2 частини 4 статті 36 Закону при внесенні змін до укладеного договору в частині збільшення ціни за одиницю товару
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, у разі відсутності запрошених документів може бути надане пояснення щодо їх відсутності
Номер:
e048e0c01ca843dbb0b4de615a982f83
Назва:
М’ясопродукти (сосиски, сарделі, ковбаса варена) моніторинг
Дата опублікування:
16.09.2019 12:31
Опис:
У фалах додаються:
1. Довідка Держстату "Про споживчі ціни на продукти харчування" , Лист-звернення ТОВ "АЛАН".
2. Протокол розгляду.