-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Природний газ
Завершена
636 546.00
UAH з ПДВ
Номер:
6170abc461e845ecae13e6c805e17bca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-07-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
07.09.2020 14:39 - 29.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.09.2020 № 34
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.09.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-01-25-003692-b 25.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019 року).
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Шосткинський міський фізкультурно-оздоровчий центр» (далі – Замовник), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 31.01.2019, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 31.01.2019 (далі - повідомлення), договір від 11.02.2019 № 41FB407-283-19, додаткові угоди від 24.09.2019 № 411086/ООС/190920, від 23.12.2019 № 411086/ООС/191221, від 26.12.2019 № 411086/ООС/191206, від 15.01.2020 № 411086/ООС/191221, від 03.02.2020 № 411086/ООС/2002031111, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.09.2020 та від 10.09.2020 року.
Відповідно до пояснень та документів Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, товариством з обмеженою відповідальністю «СУМИГАЗ ЗБУТ» (далі – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ») відповідно до умов договору від 11.02.2019 № 41FB407-283-19 здійснено поставку природного газу у сумі 430 384,02 грн, який оплачено Замовником у повному обсязі 05.02.2020 року.
Відповідно до пункту 1 додаткової угоди від 26.12.2019 № 411086/ООС/191206 до договору від 11.02.2019 № 41FB407-283-19 термін дії зазначеного договору завершився 31.03.2020 року.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції від 01.01.2019 року) не оприлюднив звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору.
При цьому, Замовник 08.09.2020 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору з порушенням триденного терміну, визначеного абзацом десятим частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019 року).
Крім того, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ №490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень:
14.09.2020 14:37 - 29.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2020 14:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу , замовник зазначає, що вживатиме заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
25.07.2023 09:43
Запити/Пояснення
Номер:
b0a6b3c7380d4d2f8c35a4a28e8019b2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.09.2020 09:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-25-003692-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із такого питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Комунальним закладом «Шосткинський міський фізкультурно-оздоровчий центр» (далі – Замовник) за результатами проведення вищезазначеної процедури з товариством з обмеженою відповідальністю «СУМИГАЗ ЗБУТ» (далі – ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ») укладено договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 11.02.2019 №41FB407-283-19, а також додаткові угоди, в тому числі додаткову угоду від 26.12.2019 №411086/ОСС/191206, відповідно до пункту 1 якої, термін дії договору від 11.02.2019 №41FB407-283-19 пролонговано до 31.03.2020 року.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «СУМИГАЗ ЗБУТ» за договором від 11.02.2019 №41FB407-283-19.
Крім того, просимо повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору, крім тих, які розміщені Замовником в електронній системі закупівель?
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c21ffeed846645e7869a1a56a099dd2b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.09.2020 15:22
Опис:
Стан договору - виконано. Додаткові угоди до договору не укладались, крім тих, що розміщені. Звіт про виконання зроблений.
Номер:
6882fc34550a4f2a9cdac6844ba54aba
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
10.09.2020 16:01
Опис:
На підтвердження виконання договору надаємо реєстр платіжних доручень по КЗ "ШМФОЦ"