• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дрова паливні твердих порід

Завершена

3 675 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 758.25 UAH
Номер: 5e2dffd9cbbe4858a654b4a1581e905f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 01.02.2019 13:03 - 23.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.02.2019 №20 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.02.2019 № 20 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 5 UA-2019-01-02-000235-b 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 796-58-37, sobinova0405@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Мишенін Дмитро Михайлович; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.02.2019 №30. За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ФОП Мишенін Дмитро Михайлович установлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: - у складі тендерної пропозиції учасником – переможцем ФОП Мишенін Дмитро Михайлович надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання всього обсягу робіт за формою визначеною Замовником. Однак, всупереч умовам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником – переможцем ФОП Мишенін Дмитро Михайлович не надано документального підтвердження наявності права власності та/або права користування на об’єкти матеріально-технічної бази зазначених у довідці; - згідно з умовами пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено перелік документів та вимоги, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору» та передбачено, що підтвердженням наявності такого досвіду є позитивні висновки юридичних осіб впровадженою закупівлю на суму більше 200000,00 тис. гривень. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Мишенін Дмитро Михайлович встановлено, що всупереч умовам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують відповідність учасника встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору». - у підтвердження відповідності запропонованої учасником - переможцем продукції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надано копію лісорубного квитка від 15.01.2019 серії ЛУ ЛРК №000288, який наданий не за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 31.03.1993 №26 та не підтверджує відповідності запропонованої учасником – переможцем продукції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі встановленими Замовникам у Додатку 3 «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації та суперечить вимогам пункту 10 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, в порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП Мишенін Дмитро Михайлович, визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 08.02.2019 №30.
Період усунення порушень: 20.02.2019 17:48 - 07.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2019 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 27.02.2019 09:51

Рішення про призначення перевірки