-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні твердих порід
Завершена
3 675 825.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 758.25 UAH
мін. крок: 1% або 36 758.25 UAH
Номер:
5e2dffd9cbbe4858a654b4a1581e905f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-01-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2019 00:00
Період моніторингу:
01.02.2019 13:03 - 23.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2019 №20
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.02.2019 № 20
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2019-01-02-000235-b 02.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби А. ЄГІОЗАР’ЯН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Мишенін Дмитро Михайлович; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.02.2019 №30.
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ФОП Мишенін Дмитро Михайлович установлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
- у складі тендерної пропозиції учасником – переможцем ФОП Мишенін
Дмитро Михайлович надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання всього обсягу робіт за формою визначеною Замовником. Однак, всупереч умовам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником – переможцем ФОП Мишенін Дмитро Михайлович не надано документального підтвердження наявності права власності та/або права користування на об’єкти матеріально-технічної бази зазначених у довідці;
- згідно з умовами пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено перелік документів та вимоги, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору» та передбачено, що підтвердженням наявності такого досвіду є позитивні висновки юридичних осіб впровадженою закупівлю на суму більше 200000,00 тис. гривень. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Мишенін Дмитро Михайлович встановлено, що всупереч умовам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтями 16, 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують відповідність учасника встановленому Замовником кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору».
- у підтвердження відповідності запропонованої учасником - переможцем продукції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надано копію лісорубного квитка від 15.01.2019 серії ЛУ ЛРК №000288, який наданий не за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 31.03.1993 №26 та не підтверджує відповідності запропонованої учасником – переможцем продукції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі встановленими Замовникам у Додатку 3 «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації та суперечить вимогам пункту 10 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, в порушення абзацу 2 пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ФОП Мишенін Дмитро Михайлович, визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 08.02.2019 №30.
Період усунення порушень:
20.02.2019 17:48 - 07.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2019 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Документи , що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
27.02.2019 09:51
Рішення про призначення перевірки
Номер:
f8850f6f74704034816015c55f84309b
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-03-20-000003
Дата створення:
20.03.2019 18:03
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ витяг з НАКАЗУ від 19.03.2019 №70 Харків Про призначення перевірок закупівель Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, ч.11 cт. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами). НАКАЗУЮ:2. Призначити з 21 березня 2019 року проведення перевірки закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області за період з 01.12.2018 по 01.03.2019 по процедурі закупівлі №UA-2019-01-02-000235-b.
Начальник С. КОСІНОВ