• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Центральне опалення

теплопостачання

Торги відмінено

3 104 568.00 UAH з ПДВ
Номер: ca5996d73e514a6d98e70d9e9603c9d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 08.02.2019 11:33 - 02.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.02.2019 № 12 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.02.2019 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-31-002484-b 31.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 337-50-53, gamkiv_87@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог п.18 ч.1 ст.1, ч.1 ст.10, ч.3 ст. 35 Закону та абз. 2 п. 1 розд. ІІ Порядку № 454.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуті виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 08.02.2019.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2019 року. Предметом моніторингу були дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю: відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель; інформація про проведення переговорної процедури закупівлі, протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про намір укласти договір від 31.01.2019 №9. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон) та абз 2 п. 1 розд ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок № 454) (зі змінами), в інформації про проведення переговорної процедури закупівлі та річному плані закупівель предмет закупівлі визначив не за тією цифрою національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а саме за показником п’ятої цифри: «09323000-9 — Централізоване опалення». Також за результатом проведеного моніторингу встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Державним підприємством «Підприємство Кримінально виконавчої служби України (№6)» за результатом проведення даної процедури закупівлі з недотриманням термінів, визначених ч.1 ст.10 та ч.3 ст. 35 Закону, а саме: на 7 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 15.02.2019 15:21 - 02.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2019 15:21

Запити/Пояснення