-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясопродукти
М’ясопродукти
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Номер:
8d6dd784dd5f4f32bdd74c9607eb6c8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-20-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2020 00:00
Період моніторингу:
20.05.2020 14:30 - 11.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2020 №25
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-01-09-000342-а 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Тиврівського будинку-інтернату геріатричного профілю (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна», протокол засідання тендерного комітету замовника від 28 січня 2019 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08 лютого 2019 року №27, пояснення від 25 травня 2020 року та від 28 травня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету замовника від 28 січня 2019 року б/н), вимогам тендерної документації в частині ненадання:
- довідки складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації; копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання; завірених належним чином копій технічного та санітарного паспортів на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, з вказівкою П.І.Б., освіти, посади, досвіду роботи (пункт 2 Додатку №2 тендерної документації);
- інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреної печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; копій аналогічних договорів стосовно постачання товару у відповідності до предмета закупівлі; довідки в довільній формі, що жоден з укладених договорів учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку учасника (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- копії аналогічного договору стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі, завіреного печаткою учасника, з яким було укладено договір за 2017 рік (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації);
- копії паспорта (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання); копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) (підпункти 1.6 та 1.7 пункту 1 Додатку №3 (таблиця 2) тендерної документації);
- довідки в довільній формі чи листа-згоди про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» (пункт 5 Додатку №3 (таблиця 2) тендерної документації);
- тендерної пропозиції у формі наведеній у додатку №1 тендерної документації; проекту договору (Додаток №5); реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації);
- інформації у вигляді довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, наведеній у Додатку 6 тендерної документації (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації);
- гарантійного листа, що при виявленні замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці замовника в найкоротші терміни (Додаток №4 тендерної документації);
- пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країни походження (підпункт «а» пункту 5 Додатку №4 тендерної документації);
- листа в довільній формі, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності (Додаток №4 тендерної документації);
- листа в довільній формі щодо недопущення поставок товарів недоброякісної або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення (Додаток №4 тендерної документації);
- гарантійного листа стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника (Додаток №4 тендерної документації);
- інформації в довільній формі щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
(Додаток №4 тендерної документації);
- довідки про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі (Додаток №4 тендерної документації).
Однак, на порушення вимог пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 08 лютого 2019 року №27 на суму 316550,00 грн.
Згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
При цьому, установлено, що умовами договору від 08 лютого 2019 року №27 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до моменту його остаточного виконання.
За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 20 листопада 2019 року на підставі накладної від 15 листопада 2019 року №68, здійснено остаточні розрахунки із ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 08 лютого 2019 року №27.
Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 21 травня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
04.06.2020 16:37 - 19.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2020 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо, що порушення були усуненні під час моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та зобов’язуємось щодо недопущення таких порушень в подальшому
Дата публікації звіту:
10.06.2020 14:11
Рішення про призначення перевірки
Номер:
065dcd444db940abaf29becce9e5e362
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-07-06-000001
Дата створення:
06.07.2020 10:36
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06 липня 2020 року №36
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 07 липня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-01-09-000234-a, UA-2019-01-09-000342-a, UA-2019-01-09-000643-a, UA-2019-01-28-000290-a, здійснених Тиврівським обласним будинком-інтернатом для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Запити/Пояснення
Номер:
b90164e42c3d49ed962db0829e2898fb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2020 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-09-000342-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 08 лютого 2019 року №27?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a2b6feded694393a4e11a7aed925c48
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2020 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясопродуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-09-000342-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ФОП «Осадчук Тетяна Лівонівна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 28 січня 2019 року №б/н), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: довідки складеної у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з постачання, виготовлення та зберігання продукції, що зазначається в тендерній документації та надання копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого автотранспорту, обладнання; завірених належним чином копій - техпаспорту та санітарного паспорту на транспорт, особистої медичної книжки водія, договорів оренди (якщо транспорт орендований), договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством;
- пункту 2 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, з вказівкою П.І.Б., освіти, посади, досвіду роботи;
- пункту 3 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреною печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; копій аналогічних договорів стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі; двох оригіналів позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих в січні 2019 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів; довідки в довільній формі, що жоден з укладених договорів учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку учасника;
- підпунктів 1.6 та 1.7 пункту 1 Додатку №3 (таблиця 2) тендерної документації, в частині надання: копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій; копії паспорта (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання); копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- пункту 5 Додатку №3 (таблиця 2) тендерної документації, в частині надання довідки в довільній формі чи листа-згоди про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
- пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання: тендерної пропозиції у формі наведеній у додатку №1 тендерної документації; проекту договору (Додаток №5); реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом;
- пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, наведеній у Додатку 6 тендерної документації;
- пункту 3 Додатку №4 тендерної документації, в частині надання гарантійного листа, що при виявленні замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці замовника в найкоротші терміни;
- підпункту а пункту 5 Додатку №4 тендерної документації, в частині надання пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження;
- пункту 1 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності;
- пункту 2 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, щодо недопущення поставок товарів недоброякісної або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення;
- - пункту 5 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації в частині надання гарантійного листа, стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника;
- пункту 7 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання в довільній формі інформації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі;
- пункту 8 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2dc7308ff244a6f915c42798be1987c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.05.2020 09:45
Опис:
Пояснення по закупівлі№UA-2019-01-09-000342-a по предмету закупівлі м’ясопродукти : станом на січень 2019 року у Тиврівському обласному будинку-інтернаті проживало 220 підопічних (люди похилого віку та інваліди), які потребують чотирьох-разового раціонального збалансованого харчування. В зв’язку з тим, що проведення відкритих торгів займає великий проміжок часу, що призводить до несвоєчасної поставки продуктів харчування, в результаті чого не виконуються норми харчування мешканців, в зв’язку з чим було прийнято рішення про визнання ФОП Осадчук Тетяну Лівонівну переможцем даної закупівлі. Ціна пропозиції є найнижчою, що призводить до економії бюджетних коштів. Жодних претензій до вчасної, якісної поставки не було. Договір виконано в строк та в повному обсязі.
Тендерний комітет