-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Номер:
ba6ee4b3c7db474192ff16f4b7f78045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-10-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2019 00:00
Період моніторингу:
10.09.2019 17:51 - 02.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000219-c
08.01.2019
Комунальне підприємство «Культурно-спортивний комплекс «Шинник»» Дніпровської міської ради (38677636)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимоги абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04 січня 2019р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.02.2019 №0502/19-ФО, пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль».
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив 19.02.2019 Додаткову угоду від 05.02.2019 №2 до Договору від 05.02.2019 №0502/19-ФО, кінцевий строк оприлюднення якої 08.02.2019, що на 11 днів пізніше, ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 16.07.2019 №918d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі підтвердилась.
Період усунення порушень:
20.09.2019 14:41 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2019 14:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку - встановлено порушення в частині несвоєчасного оприлюднення інформації, а саме змін до договору. Оскількі вказана інформація вже опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу (з вимушеним не з вини Замовника порушенням термінів), на цей час не має можливості змінити дату оприлюднення, та як слідство усунути вказане порушення.
Дата публікації звіту:
23.09.2019 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
7120a219b3194da6a6775375dfb7b977
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.09.2019 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що замовником було внесено зміни до договору Додатковою угодою від 05.02.2019 №2, а дані зміни опубліковані в системі 19.02.2019 року, тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди від 05.02.2019 №2?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d50106f37f154a69a6d949d731541461
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.09.2019 16:54
Опис:
Під час оголошення закупівлі було вказано термін надання послуг з 01.02.19 (що автоматично підтягується системою в Звіт про результати проведення процедури). Згідно термінів процедури закупівлі договір було підписано 05.02.19 із зменшенням загальної суми договору на ці п'ять днів (Додаткова угода №1). 07.02.19 документи були оприлюднені на Prozorro та зроблена реєстрація зобов'язань в системі СДО, але тільки 15.02.19(п'ятниця) біло отримано відхилення реєстрації Держказначейством (документ СДО 1) з посиланням на Звіт про проведення процедури та вимогою про надання послуг з 01.02.19 (згідно ст.631 ЦKУ). Але це було не можливо згідно умов ліцензії Виконавця. 18.02.19 (понеділок) була підписана Додаткова угода №2 із прописуванням конкретного терміну надання послуг (що по суті не змінює умов договору та є лише дублюванням з уточненням Додаткової угоди №1) але датою підписання 05.02.19 для можливості реєстрації зобов'язань по договору в Держказначействі. 19.02.19 була зроблена публікація на Prozorro та реєстрація зобов'язань в СДО, яка 21.02.19 була відхилена Держказначейством (документ СДО 2) з вимогою прописати в Розрахунку вартості кількість годин до двох знаків після коми. Після повторного публікування розрахунку вартості послуг, що було зроблено 26.02.19 реєстрація зобов'язань була проведена Казначейством 27.02.19(документ СДО 3). Всі порушення термінів оприлюднення документів в електронній системі були обумовлені тільки затримкою їх розгляду Держказначейською службою.
Номер:
1b627854bc334e78985a142d53f87fa3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2019 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-08-000219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» необхідно надати проект договору викладено в Додатку 4.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" не надав проект договору, що суперечить пункту 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f4f452cbfa294e46bce21760483f493a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.09.2019 14:13
Опис:
Відповідно до пункту 3 Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерной документації проект договору викладено Замовником в Додатку 4. В тендерній пропозиції, наданій учасником ТОВ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" 23 та 29 січня (файл "1 Тендерна пропозиція.pdf") прописано: "З проектом договору ознайомлені, зобов'язуємося підписати договір: Згодні". Тобто проект договору з усіма істотними умовами, викладений Замовником в Додатку4 під час оголошення закупівлі прийнятий Учасником без змін до підписання (за умови перемоги).