• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб

Торги відмінено

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Номер: 5f84903dbbfb4281ba3b4873f0d30560
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.02.2019 14:47 - 28.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.02.2019 № 7 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 05.02.2019 № 7 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-02-05-000923-b Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 05,02.2019 Унікальний номер UA-2019-02-05-000923-b ● 30e87cdc642c47aa81f85135b9504575 Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та частини першої статті 4 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації про проведення закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Додаток до річного плану закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення за номером ID: UA-2019-02-05-000923-b про закупівлю хліба за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 15811000-6 — Хлібопродукти, очікуваною вартістю 90 000,0 грн; Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визначив предмет закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником п’ятої цифри основного словника, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454). Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості, предмету закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, Замовник може вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану виключно до початку відповідної процедури закупівлі. Згідно з оприлюдненим Замовником річним планом закупівлі за номером ID: UA-P-2019-01-24-004530-c у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – січень 2019, що не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі за номером ID: UA-2019-02-05-000923-b, є порушенням частини першої статті 4 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 3 Закону №922-VIII, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Період усунення порушень: 06.02.2019 16:08 - 21.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2019 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КУ «Дунаєвецька центральна районна лікарня» у відповідь на здійснення моніторингу UA-M-2019-02-06-000002 щодо закупівлі хлібопродуктів (за номером ID: UA-2019-02-05-000923-b) надає інформацію про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: Річний план закупівель приведено у відповідність до орієнтовного початку процедури закупівлі шляхом внесення змін до річного плану закупівель, який було опубліковано раніше. З метою подальшого недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з неможливістю внесенням змін у додаток до річного плану закупівель на 2019 рік щодо орієнтованого початку проведення процедури закупівлі хлібопродуктів до початку проведення процедури закупівлі вирішено процедуру закупівлі хлібопродуктів за номером ID: UA-2019-02-05-000923-b відмінити та розпочати нову процедуру закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: - копія протоколу засідання тендерного комітету від 07.02.2019 року щодо прийняття рішення про внесення змін у додаток до річного плану закупівель; - рішення про відміну процедури закупівлі UA-2019-02-05-000923-b
Дата публікації звіту: 07.02.2019 12:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: Рішенням тендерного комітету Замовника процедуру закупівлі відмінено у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та внесено зміни у додаток до річного плану закупівель на 2019 рік.
Дата публікації: 07.02.2019 14:46