• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’якоть свинини без кісток та стегно куряче (заморожене)

Торги відмінено

330 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 654.00 UAH
Номер: 531400f661fb46eb99cd3a691f39bfc9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-29-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 29.01.2019 16:10 - 20.02.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.01.2019 № 5 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.01.2019 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2019-01-29-000088-a 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 66) 797-09-68, zakupivli_sumy_3@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результати проведеного моніторингу закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454; пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Глухівської районної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 29.01.2019 №11). Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з нормами абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-29-000088-a, за наявності в Єдиному закупівельному словнику коду предмета закупівлі 15110000-2 – «М'ясо» зазначено два коди предмета закупівлі за показниками п’ятої та сьомої цифри основного словника: 15113000-3 – «Свинина» та 15112130-6 – «Курятина», чим порушено норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно із частиною третьою статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження переможцем торгів згідно з законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того, на порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено, що документальне підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається.
Період усунення порушень: 04.02.2019 13:14 - 19.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2019 13:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів.
Дата публікації звіту: 08.02.2019 10:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Дата публікації: 08.02.2019 13:49