-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’якоть свинини без кісток та стегно куряче (заморожене)
Торги відмінено
330 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 654.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 654.00 UAH
Номер:
531400f661fb46eb99cd3a691f39bfc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-29-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2019 00:00
Період моніторингу:
29.01.2019 16:10 - 20.02.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2019 № 5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.01.2019 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-01-29-000088-a 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результати проведеного моніторингу закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454; пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Глухівської районної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 29.01.2019 №11).
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з нормами абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюдненому в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-29-000088-a, за наявності в Єдиному закупівельному словнику коду предмета закупівлі 15110000-2 – «М'ясо» зазначено два коди предмета закупівлі за показниками п’ятої та сьомої цифри основного словника: 15113000-3 – «Свинина» та 15112130-6 – «Курятина», чим порушено норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, вимоги встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно із частиною третьою статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження переможцем торгів згідно з законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Крім того, на порушення частини третьої статті 17 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено, що документальне підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається.
Період усунення порушень:
04.02.2019 13:14 - 19.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2019 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет прийняв рішення про відміну торгів.
Дата публікації звіту:
08.02.2019 10:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionDescription: Так
Опис:
З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Дата публікації:
08.02.2019 13:49