-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафти і дистиляти (Бензин,дизельне паливо(талони)Дизельне паливо (налив))
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
6f9bf00e9aa74220a4a6656293de62fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2019 00:00
Період моніторингу:
11.02.2019 15:48 - 05.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.02.2019 №9
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.02.2019 №9
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-12-29-000214-c 29.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 лютого 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2018 рік із відповідними змінами, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ПП "КАРПАТНАФТОПРОДУКТ" та ТОВ "Нафтотрейд Ресурс", повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 05.02.2019 № ШК/ДГ_07175/19-76.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що замовник у пункті другому частини першої Додатку 2 до тендерної документації вимагає від переможця надати, зокрема: «Довідку, про те, що службова (посадова) особа учасника не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Однак, переможцем торгів ТОВ «Нафтотрейд Ресурс» дана довідка надана на восьмий день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме 31.01.2019 року, що є порушенням частини третьої статті 17 Закону.
Замовником не відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «Нафтотрейд Ресурс», що є порушенням пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. Водночас, укладено договір поставки від 05.02.2019 № ШК/ДГ_07175/19-76.
Період усунення порушень:
26.02.2019 15:26 - 14.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2019 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет ДМП “Івано-Франківськтеплокомуненерго» 05.03.2019р. з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.02.2019р керуючись ч. 8 ст 7-1, ч. 3 ст. 17 та ч. 1 ст. 30 Закону Украіни «Про публічні закупівлі», вирішив:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «НАФТОТРЕЙД РЕСУРС» (код ЄДРПОУ 33680859).
2. Враховуючи наявність звернення ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» від 28.02.2019р. до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, на яке станом на 05.03.2019р. не отримано відповідь органу державного фінансового контролю, не пізніше наступного робочого дня після оприлюднення відповіді органу державного фінансового контролю на звернення замовника скликати засідання тендерного комітету ДМП “Івано-Франківськтеплокомуненерго» де розглянути роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, що будуть надані органом державного фінансового контролю.
За необхідності за результатами розгляду роз’яснення прийняти додатково рішення, про які невідкладно повідомити орган державного фінансового контролю.
3. Проінформувати керівника ДМП “Івано-Франківськтеплокомуненерго» про прийняті тендерним комітетом рішення та надати йому документи, що були предметом розгляду на тендерному комітеті та підставою прийняття зазначених рішень.
Дата публікації звіту:
05.03.2019 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
c4b95629ce6f4bf3b92236c01c86a08f
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
28.02.2019 10:41
Опис:
Керуючись ч.8 ст7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити зміст висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.02.2019р. та його забов’язань.