• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, в с. Трипілля, Обухівського району Київської області" відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)

Завершена

8 429 785.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 148.93 UAH
Номер: 9283a903cf2c4c788fc7c0509258153c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-08-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.05.2019 16:13 - 04.06.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2019 № 95 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 08.05.2019 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2018-12-20-003638-a 20.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Інноваційна компанія «Східгазбуд», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’ятиробочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, річний план закупівель зі змінами на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.12.2018 № 43 (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету від 11.01.2019 № 3 та від 16.01.2019 № 6, тендерні пропозиції ТОВ «Інноваційна компанія «Східгазбуд» та ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.02.2019 № 2019/02/06 з додатковою угодою від 15.04.2019 № 1. За результатами аналізу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД з наступних підстав: 1. Відсутні довідки: про наявність в учасника складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси; про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися); про наявність обладнання та механізованих інструментів, чим порушено пп. 1.1, 1.2, 1.3 п. 1 Додатку 2 ТД відповідно. 2. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі, чим порушено пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 ТД. 3. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду, чим порушено пп.3.4 п. 3 Додатку 2 ТД. 4. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. Крім того, відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, чим порушено вимоги пп. 4.8 п. 4 Додатку 2 ТД. Крім того, у пропозиції Переможця надано лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 21.05.2019 17:25 - 07.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2019 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 21 травня 2019 року зазначено, що за результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Відповідно до висновку вказане порушення виявлено внаслідок невідповідності тендерної пропозиції Переможця — ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» умовам ТД з наступних підстав: 1. Відсутні довідки: про наявність в учасника складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси; про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися); про наявність обладнання та механізованих інструментів, чим порушено пп. 1.1, 1.2, 1.3 п. 1 Додатку 2 ТД відповідно. 2. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі, чим порушено пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 ТД. 3. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду, чим порушено пп.3.4 п. 3 Додатку 2 ТД. 4. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. Крім того, відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, чим порушено вимоги пп. 4.8 п. 4 Додатку 2 ТД. Крім того, у пропозиції Переможця надано лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Комунальне некомерційне підприємство Обухівської районної ради «Обухівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» не погоджується з висновком з наступних підстав: 1. Відсутність довідки про наявність в переможця складських та адміністративних (офісних) приміщень із зазначенням їх площі та адреси, ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір оренди складських та офісних приміщень між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Архітехбуд», як доказ документального підтвердження складських та адміністративних (офісних) приміщень. 2. Відсутність довідки про наявність в переможця будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких переможець має можливість (право) користуватися ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено договір підряду № 1 між ТОВ «Монтажно-Будівельна компанія «Будмонтаж» та ТОВ «Партнер плюс», як доказ документального підтвердження оренди будівельних машин та механізмів. 3. Відсутність довідки про наявність обладнання та механізованих інструментів ніяк не вплинуло на розгляд тендерної пропозиції переможця, оскільки ним було загружено інвентарні картки обліку основних засобів на углові шліфувальні машини, молоток відбивний, перфоратори, як доказ документального підтвердження права власності на обладнання та механізовані інструменти. 4. Довідка від 02.01.2019 № 1/01/19, що містить інформацію про наявність виконання ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» аналогічних договорів, не відповідає встановленій формі ідентична довідці, яка вимагалась Замовником, тобто переможець допустив формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до п. 3.3. розділу 5 тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних (несуттєвих) помилок, незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відсутній відгук від замовника щодо виконання договору будівельного підряду не впливає на зміст пропозиції переможця. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» зареєстроване 04.10.2018р. воно фактично не могло за короткий термін отримати відгуки щодо виконання договорів будівельного підряду.. Відповідно до ст. 28 вищезазначеного закону та до п.1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Інші критерії оцінки тендерних пропозицій Замовником не застосовуються. Оскільки ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ» надало найменшу цінову з метою економії бюджетних коштів тендерним комітетом було прийнято рішення прийняти цінову пропозицію ТОВ «МБК БУДМОНТАЖ», як найбільш економічно вигідну. 6. Строк дії довідки з обслуговуючого банку від 08.11.2018 № 181108ІГ13512724 перевищує строк 15-ти днів з моменту її видачі в банківській установі. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21110200 від 30.01.2019р. (додається). 7. Відсутня довідка з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. На момент заключення Договору підряду ТОВ «Монтажно-будівельна компанія «Будмонтаж» надала вищезазначену довідку з АТ КБ «ПриватБанк» №190130SU21150300 від 30.01.2019р. (додається). 8. Лист від 02.01.2019 № 10/01/19 перелік документів який містить відбиток печатки ТОВ «ІК «МІРАЙКОМ», та не містить відбитка печатки ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» - Переможець. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання. Копія документа, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Тобто печатка ТОВ «Монтажно – Будівельна компанія «БУДМОНТАЖ» не є обов’язковою на вищезазначеному листі та не впливає на зміст пропозиції переможця, і не могла бути підставою для відхилення пропозиції.
Дата публікації звіту: 28.05.2019 17:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 06.06.2019 11:52