• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 "09310000-5 Електрична енергія"

Торги відмінено

260 300.00 UAH з ПДВ
Номер: ee1cf84dbc4b40b58504e8fe3cc31434
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-04-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 04.02.2019 15:36 - 26.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.02.2019 № 7 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04 лютого 2019 року №7 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2019-01-31-002431-b від 31.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону та наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол переговорів щодо закупівлі послуг з постачання електричної енергії від 31.01.2019 №6. За результатами проведеного моніторингу питання планування закупівлі встановлено, що Чернівецьким військово-спортивним ліцеєм-інтернатом Чернівецької міської ради (далі – Замовник) не оприлюднено річний план закупівель щодо проведення переговорної процедури закупівлі Електричної енергії, чим порушено вимоги статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовою застосування переговорної процедури Замовник зазначив відміну двічі відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. При цьому, в пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень: 05.02.2019 16:29 - 20.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2019 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно протоколу №7 від 05.02.2019 року було відмінено проведення переговорної процедури по предмету закупівлі ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична енергія» (UA-2019-01-31-002431-b) на очікувану вартість 260300,00грн. у зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності. та внесенняні зміни в річному плані та додатку до річного плану закупівель на 2019 рік.
Дата публікації звіту: 06.02.2019 15:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • documentsForm: Так
Опис: -
Дата публікації: 07.02.2019 16:55

Запити/Пояснення