-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
М’ясо код ДК 021:2015 - 15110000-2
Завершена
298 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 380.63 UAH
мін. крок: 0.1% або 380.63 UAH
Номер:
69152d34a9fd45a0a7af7a8a26838781
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2019 00:00
Період моніторингу:
22.02.2019 16:34 - 19.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 № 34
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-29-000205-b 29.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Встановлено, що Замовник не дотримав норми пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, учасник ФОП "Бродик Степан Петрович" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. В порушення норми пункту 2 частини 1 статті 30 Закону № 922, переможцем ФОП "Бродик Степан Петрович" не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Недотримано пункт 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ФОП "Бродик Степан Петрович", яка не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Дошкільного навчального закладу №1 м. Жовква Львівської області (далі – Замовник) від 24.09.2018 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Воляник В. В., ФОП "Бродик Степан Петрович", рішення відповідальної особи про намір укласти договір, договір постачання від 04.02.2019 №1.
Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником не дотримано норми пункту 4 частина 1 статті 30 Закону № 922, зокрема, не відхилено тендерну пропозицію ФОП "Бродик Степан Петрович", яка не відповідає умовам тендерної документації.
Зокрема, ФОП "Бродик Степан Петрович", відповідно до вимог підпункту 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не подано документів, які зазначені Замовником, а саме: реєстр поданих документів (у реєстрі має бути зазначений перелік документів, який подається у складі пропозиції з присвоєними порядковими номерами документів); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацію про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору; іншу інформацію та документи відповідно до вимог тендерної документації .
Так, відповідно до вимог підпункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлена вимога стосовно подання «Квалiфiкацiйнi критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», проте переможцем торгів на підтвердження вказаної вимоги не надано жодних документів, а саме:
1. документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту: із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів; за відсутністю в Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів – договір оренди, позички, що надає Учаснику право користування транспортними засобами; на підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 щодо періодичної дезінфекції транспорту Учасник надає: - у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання – договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів – наказ Учасника про призначення особи відповідальною за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту; правовстановлюючий документ на потужності (об’єкти) які задіюються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі: - у разі використання Учасником власних потужностей – правовстановлюючий документ Учасника на потужності; копія експлуатаційного дозволу або копія погодженого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства; витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку або належним чином завірена копія рішення про державну реєстрацію потужності;
2. документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – інформацію у формі таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть здійснювати доставку та супроводження предмету закупівлі (згідно Класифікатора професій ДК 003:2010); особисті медичні книжки (з відміткою лікаря про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі (окремо водії, окремо експедитори транспортні та окремо вантажники); медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом;
3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – копія аналогічного договору, що підтверджує досвід постачання Учасником предмету закупівлі;
4. для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону учасник не надав інформацію у довільній формі про те, що – його не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення; що учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); фізична особа, яка є учасником не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Також, відповідно до вимог підпункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлена вимога стосовно подання «Інформація про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi», а саме – «на підтвердження технічних вимог Учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист із згодою з технічними умовами на М'ясо яловиче охолоджене 1 гатунку», однак учасником не було подано вказаного документа.
Крім того, в порушення вимог підпункту 2 «Інша iнформацiя» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», ФОП "Бродик Степан Петрович", не подано документів, які визначено Замовником у тендерній документації, а саме: довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство (реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування Учасника), банківські реквізити (розрахунковий рахунок, назва та МФО банку учасника), виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, гарантійний лист у довільній формі про погодження з проектом договору.
Період усунення порушень:
07.03.2019 16:55 - 23.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2019 16:55