-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Закупівля послуг з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ протягом 2019 року
Завершена
934 550.92
UAH з ПДВ
Номер:
1a0e8ee65a744c70959aba1e79f87d63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-31-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.05.2019 00:00
Період моніторингу:
31.05.2019 14:11 - 22.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2019 №25
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 31.05.2019 №25
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-28-000427-c 28.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-06-11-000437-b 11.06.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-05-29-000500-b 29.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-05-17-000907-b 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його виконання.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію щодо оприлюднення та відображення зазначеної закупівлі в річному плані на 2019 рік; протокол переговорів від 28.01.2019; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 04.02.2019 № 04/02-2230.
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено наступне.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, затверджена, зокрема, форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, зокрема, умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) та є обов’язковою для внесення замовником такої інформації.
Відповідно до пункту 13 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури умовою застосування переговорної процедури закупівлі Ужгородським міським пологовим будинком (далі - Замовник) обрано пункт 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Однак, за результатами проведеного аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що інформація, наведена в пункті 14 обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі не підтверджує відсутності конкуренції на ринку послуг з організації 4-х разового харчування та наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої), передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
Враховуючи викладене, в межах проведення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області в електронній системі закупівель було направлено запит замовнику на пояснення (Дата: 2019-06-06 15:14:05). Беручи до уваги пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель (Дата: 2019-06-11 13:00:30), та за відсутності інформації, отриманої у порядку, встановленому Законом, яка б підтверджувала зворотне, установлено, що в порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону Замовником безпідставно обрана та застосована переговорна процедура (скорочена) для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування пацієнтів Замовника.
За результатами переговорної процедури закупівлі Замовником 04.02.2019 було укладено договір № 04/02-2230 з ТОВ «КСЕМАР» про надання послуг з організації 4-х разового харчування пацієнтів.
Під час аналізу питання щодо стану виконання зазначеного договору та наявності підстав для оприлюднення звіту про виконання договору, Управлінням Західного офісу Держаудислужби в Закарпатській області в електронній системі закупівель було направлено запит Замовнику на пояснення (Дата: 2019-06-06 15:14:05).
Згідно наданих Замовником пояснень, отриманих через електронну систему закупівель (Дата: 2019-06-11 13:00:30), та враховуючи дані офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) та web-ресурсу на основі відкритих даних про використання публічних коштів «Пошуково-аналітична система.007» (https://www.007.org.ua), доступ до яких є вільним, відкритим та загальнодоступним, встановлено, що термін дії договору від 04.02.2019 №04/02-2230 завершився та оплата послуг за вказаним договором здійснена в повному обсязі.
Враховуючи зазначене, Замовником, в порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, не оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
13.06.2019 16:57 - 28.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2019 16:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗВІТ
про виконання договору
1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. – 28.01.2019 року UA-2018-06-11-000427-b Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ.
2. Договір про закупівлю.
2.1. Номер договору. - № 04/02-2230
2.2. Дата укладення договору – 04.02.2019 року.
2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю – 934 517.97 грн. без ПДВ.
3. Замовник.
3.1. Найменування - УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК
3.2. Код за ЄДРПОУ - 38802040
3.3. Місцезнаходження - Україна, Закарпатська область, місто Ужгород , вулиця Грибоєдова, будинок 20 Б, 88000.
4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. - Товариство з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР»
4.2. Код за ЄДРПОУ - 41850618.
4.3. Місцезнаходження – Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Богдана Хмельницького, 21-А.
5. Предмет закупівлі – за кодом ДК України 021-2015:55520000-1 Кейтерингові послуги
5.1. Найменування - Послуга з організації 4-х разового харчування пацієнтів.
5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором – 12452 шт.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Україна. Закарпатська область, вулиця Грибоєдова, 20Б
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором – 30.04.2019
6. Строк дії договору – 30.04.2019
7. Сума оплати за договором – 934 517,97.
Дата публікації звіту:
25.06.2019 10:24
Рішення про призначення перевірки
Номер:
4dc35a30335b421fb5cad6dc071c2d16
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-07-03-000003
Дата створення:
03.07.2019 16:52
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2019 №28
Ужгород
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 04 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-06-11-000437-b та UA-2019-01-28-000427-c, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «Ужгородський міський пологовий будинок» Ужгородської міської ради.
2. В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Запити/Пояснення
Номер:
14e88d45806f4372a4086782ad37bc4e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.06.2019 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-28-000427-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування?
2. Надати інформацію про стан виконання договору №04/02-2230 від 04.02.2019, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8ac9f23751824ab1b582bbf362af24b6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.06.2019 13:00
Опис:
Пояснення на запит
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2019-01-28-000427-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, надаємо пояснення на наступні питання:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування? - Ужгородський міський пологовий будинок – заклад надання безперебійної медичної допомоги вагітним жінкам та породіллям. До середини 2018 року в УМПБ функціонував харчоблок, закуповувалися продукти та власними силами готувалася їжа для 4-х разового харчування пацієнток. Приміщення харчоблоку потребували термінового капітального ремонту, про що ми неодноразово, починаючи з 2014 року повідомляли головного розпорядника. Оскільки кошти за ці роки так і не були виділені, у березні 2018 року приміщення харчоблоку були здані в оренду ТОВ «КСЕМАР», з яким була домовленість про організацію безперебійного покращеного харчування пацієнтів УМПБ, туди ж були переведені працівники харчоблоку. ТОВ «КСЕМАР» розпочало ремонт орендованих приміщень. Також, оскільки їжа готується в приміщені УМПБ, не потрібно витрачати додаткові кошти на доставку 4-х разового харчування, а також для забезпечення нагальної потреби безперебійного харчування, було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі послуг з харчування по переговорній (скороченій) процедурі.
2. Надати інформацію про стан виконання договору №04/02-2230 від 04.02.2019, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)? – Договір № 04/02-2230 від 04.02.2019 року на суму 934550,92 грн. виконаний, всі платежі проведені до 03 травня 2019 року:
№ документу Дата сума
акт №1 05.02.19р. 251547,24
акт №2 19.02.19р. 115641,35
акт №3 04.03.19р. 106149,24
акт №4 18.03.19р. 119273,39
акт №5 01.04.19р. 113274,42
акт №6 16.04.19р. 104214,51
акт №7 02.05.19р. 124417,82
дод.уг.№01 06.05.19р. -32,95
Всього: 934517,97
Заступник голови тендерного комітету Н.Лендєл