-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба заморожена
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер:
441958cdfa9d4e58971521b377338f17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-02-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2019 00:00
Період моніторингу:
03.04.2019 17:49 - 27.04.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 № 69
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-02-000251-c 02.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стартрейдінг», укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час перевірки проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 02.01.2019 року № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція (далі – ТП) ТОВ «Стартрейдінг» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 21.01.2019, договір від 04.02.2019 №20.
За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Так, згідно п. 5 додатку №2 до ТД передбачено, що учасник повинен надати наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення або декларація про якість.
Переможцем долучено декларації про якість, термін дії яких закінчився у вересні 2017 року та жовтні 2018 року, чим не дотримано вимоги п. 5 додатку №2 до ТД.
Крім того, Переможець надав у складі своєї ТП договір на дезінфекцію автотранспорту від 11 квітня 2018 року №77, який втратив чинність на момент проведення закупівлі, чим не доведено можливість дезінфекції автотранспорту у 2019 році. Таким чином, вказаним учасником не дотримано вимоги п.5 додатку №2 до ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 04.02.2019 №20 на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 396 600,00 гривень.
Період усунення порушень:
22.04.2019 11:27 - 08.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2019 11:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аукціону переможцем визнано учасника з найнижчою ціною, яка є набагато нижчою за ринкову. Постачання продукції здійснюється з усіма відповідними документами щодо якості. Зауважень та скарг не надходило. Визначення переможця не було оскаржене у встановленому порядку. Виявлені недоліки є несуттєві та не спотворюють уявлення про переможця та його можливість виконувати умови договору. Розірвання договору призведе до зриву повноцінного харчування в навчальних закладах та проведення оздоровчого періоду, разом з тим це приведе до втрат бюджету, адже ринкова ціна є суттєво вищою. Виявлені недоліки будуть враховані при наступних закупівлях.
Дата публікації звіту:
02.05.2019 11:06