-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Торги не відбулися
635 196.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 351.96 UAH
мін. крок: 1% або 6 351.96 UAH
Номер:
43ef8ecfd0d54d81ad5760f6e1122172
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2019 00:00
Період моніторингу:
23.01.2019 17:37 - 14.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2019 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.01.2019 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-09-0001416-c 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу закупівлі на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини третьої статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до норми частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі послуг з централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. При цьому, тендерна документація замовника містить вимогу до учасників про подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (пункт 5 розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 4), чим порушено вимоги частини третьої статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
25.01.2019 11:22 - 09.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2019 11:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Держаудитслужби нами були внесені зміни до додатку 4, і до тендерної документації.
Дата публікації звіту:
25.01.2019 12:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Замовником внесено зміни до п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Додатку 4, а саме: скасовано кваліфікаційні вимоги до учасників торгів.
Дата публікації:
28.01.2019 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
563068eb1ac94c27a7f7216a808f1b30
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2019 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Пари, гарячої води та пов'язаної продукції (ДК 021:2015: 09320000-8 — «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-09-001416-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Із яких підстав у тендерній документації (п.5 розд.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 4) встановлені вимоги щодо надання у складі пропозицій учасників документів та інформацію, що підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
014e37caa4034caf8afbb51a09558b47
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.01.2019 10:56
Опис:
Замовником була допущена технічна помилка у зв’язку з неправильним тлумаченням Закону. Ми є користувачами послуг з централізованого постачання теплової енергії. Дякуємо Вам за моніторинг завдяки якому ми маємо змогу внести зміни до закупівлі UA-2019-01-09-001416-c за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція».
З урахуванням усіх зауважень Замовником внесені зміни до тендерної документації (п.5 розд.ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Додаток 4) .