-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
Номер:
60c69bf544c244879516318d28386fc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2019 00:00
Період моніторингу:
07.05.2019 17:42 - 04.06.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2019 №23
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.05.2019 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2018-12-04-004916-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», протокол засідання тендерного комітету від 02 січня 2019 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04 лютого 2019 року №29, додаткові угоди : від 21 березня 2019 року №1, від 29 березня 2019 року №2, від 8 квітня 2019 року №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 11 травня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.05.2019 14:30 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2019 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
7130598856cb473f83fdde1c250c0231
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.05.2019 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного за предметом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-004916-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем торгів гарантійного листа для підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у п.4, 9, 10 частини 2 статті 17 Закону?
2. Що слугувало підставою для прийняття рішень про укладання додаткових угод (додаткова угода від 21.03.2019 №1, додаткова угода від 08.04.2019 №3) до договору від 04.02.2019 №29 та зміни ціни за одиницю товару та його кількість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне обгрунтування.
Номер:
7c007308525e45a7b4cd1dee917fe016
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
11.05.2019 16:03
Опис:
Детально опис законності прийнятих рішень знаходиться в прикріплених файлах. Наголошуємо, що процедура закупівлі, а також виконання Договору забезпечена з неухильним дотриманням законодавства.