• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)

ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Вугілля кам’яне марки ДГЖАКОМ (13-100)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 500.00 UAH
Номер: 60c69bf544c244879516318d28386fc8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.05.2019 17:42 - 04.06.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2019 №23 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.05.2019 №23 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2018-12-04-004916-c 04.12.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо», протокол засідання тендерного комітету від 02 січня 2019 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04 лютого 2019 року №29, додаткові угоди : від 21 березня 2019 року №1, від 29 березня 2019 року №2, від 8 квітня 2019 року №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 11 травня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 24.05.2019 14:30 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2019 14:30

Запити/Пояснення