-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
риба морожена
Риба хек 4000 кг. (вагою 300-500 гр. кожна) повинна бути вищого ґатунку, сухої заморозки (не допускається присутність льоду); Ззовні риба повинна бути: чиста, природного забарвлення, без зовнішніх пошкоджень; оброблена відповідно до санітарних вимог, без голови та хвоста, цільної консистенції, із запахом властивим запаху свіжої риби; риба повинна бути заморожена не більше одного разу. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам . Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо.
Завершена
296 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 960.00 UAH
Номер:
b9dc2c3288a64b4f938b064d307c3f49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-28-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2019 00:00
Період моніторингу:
28.02.2019 15:12 - 23.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2019 №11
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.02.2019 №11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-04-000297-a 04.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 3 Закону, щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника – порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Тульчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей з підсиленою військово-фізичною підготовкою Вінницької обласної ради» (далі – замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М., протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти від 04.02.2019 №42 та пояснення від 15.03.2019, від 18.03.2019, отримані від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до інформації, яка розміщена у формі річного плану закупівель, оприлюдненого в електронній системі закупівель (UA-P-2019-01-04-000898-а), зазначено процедуру закупівлі: допорогова.
При цьому, з пояснення, отриманого через електронну систему закупівель, установлено, що річним планом замовника, затвердженого рішенням тендерного комітету (протокол від 02.01.2019 №1) передбачено проведення даної закупівлі шляхом відкритих торгів.
Вищезазначена невідповідність інформації свідчить про порушення вимог частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) щодо недотримання принципу здійснення закупівель – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Риндюк Ю.М., якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям, установлених відповідно до статті 16 Закону та умовам тендерної документації замовника в частині відсутності:
- документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, або права користування вказаним обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- рішення про державну реєстрацію потужностей учасника для виду діяльності – транспортування відповідно до наказу Міністерства агропромислової політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації);
- додатку №1 до проекту договору про закупівлю.
Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статті 16 цього Закону, не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Риндюк Ю.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 04.02.2019 №42.
Період усунення порушень:
20.03.2019 15:50 - 04.04.2019 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2019 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто
Дата публікації звіту:
22.03.2019 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №42 додатковою угодою №1
Дата публікації:
22.03.2019 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
e37d44f5a9b64f05abd2f5f201205922
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2019 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі риби мороженої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-04-000297-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.