• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо (свинина , яловичина, курятина )

М’ясо (свинина , яловичина, курятина )

Завершена

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: 71c461f716e54652ab67cb96459023cb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-24-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.04.2019 12:13 - 22.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2019 №22 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.04.2019 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2018-12-22-001160-с 22.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік дошкільного навчального закладу ясла-садок №4 «Зірочка» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Герасимчук Г.Л., протокол засідання тендерного комітету від 21.01.2019 №14, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 04.02.2019 №12, пояснення від 10.05.2019, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-12-22-001160-с. Також, встановлено, що замовником з ФОП Герасимчук Г.Л., якого визнано переможцем торгів, укладено договір про закупівлю товару від 04.02.2019 №12 на суму 308000,0 грн. При цьому, в порушення вимог частини першої статті 10 Закону, Специфікацію (Додаток №1 до договору), що є невід’ємною частиною договору (пункт 12.1 Розділ 12) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.05.2019, тобто через 67 днів після оприлюднення договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 15.05.2019 17:35 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2019 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: договір розірвано
Дата публікації звіту: 16.05.2019 14:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • documentsForm: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №12 додатковою угодою від 16.05.2019 №1
Дата публікації: 21.05.2019 17:07

Запити/Пояснення