-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо (свинина , яловичина, курятина )
М’ясо (свинина , яловичина, курятина )
Завершена
385 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер:
71c461f716e54652ab67cb96459023cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-24-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2019 00:00
Період моніторингу:
25.04.2019 12:13 - 22.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 №22
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.04.2019 №22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2018-12-22-001160-с 22.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік дошкільного навчального закладу ясла-садок №4 «Зірочка» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ФОП Герасимчук Г.Л., протокол засідання тендерного комітету від 21.01.2019 №14, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 04.02.2019 №12, пояснення від 10.05.2019, отримані від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-12-22-001160-с.
Також, встановлено, що замовником з ФОП Герасимчук Г.Л., якого визнано переможцем торгів, укладено договір про закупівлю товару від 04.02.2019 №12 на суму 308000,0 грн.
При цьому, в порушення вимог частини першої статті 10 Закону, Специфікацію (Додаток №1 до договору), що є невід’ємною частиною договору (пункт 12.1 Розділ 12) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.05.2019, тобто через 67 днів після оприлюднення договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
15.05.2019 17:35 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2019 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
договір розірвано
Дата публікації звіту:
16.05.2019 14:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 04.02.2019 №12 додатковою угодою від 16.05.2019 №1
Дата публікації:
21.05.2019 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
e390d5963c124c548351f00d9abf0abe
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2019 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (свинина, яловичина, курятина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-22-001160-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких підстав не оприлюднено Специфікацію до договору про закупівлю товару від 04.02.2019 №12 (Додаток №1 до договору), яка є невід’ємною частиною зазначеного договору на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
422e05e1d9fb4d4da49c48af3ac6fa1f
Назва:
Пояснення по питанню відсутності специфікації по договору №12 від 04.02.2019
Дата опублікування:
10.05.2019 10:35
Опис:
помилково неоприлюднення специфікації на майданчику