-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень
Завершена
1 070 673.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 353.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 353.36 UAH
Номер:
aca90519655f460f98217484d68981b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2019 00:00
Період моніторингу:
08.02.2019 13:07 - 02.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
08.02.2019 № 29
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.02.2019 № 29
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-28-003431-b 28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-11-000980-b 11.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-11-28-001441-c 28.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами.
4 UA-2019-01-15-000865-c 15.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2018 №6/19, від 28.12.2018 № 7/19, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, додаткова угода до договору, пояснення замовника отримані 13.02.2019, 19.02.2019, 25.02.2019 через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
26.02.2019 16:26 - 14.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.02.2019 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь щодо результатів проведеного моніторингу
Дата публікації звіту:
04.03.2019 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
601a08b775524f7da23c2b12bbc4fa72
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2019 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-001441-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Щодо тендерної пропозиції учасника ФОП Реут Андрій Олександрович встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагалося надати, зокрема, копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету.
Крім того, відповідно примітки, яка зазначена у пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 до тендерної документації, Замовник зазначає наступне: «під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); сторонами визначена ціна договору; сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)».
Для підтвердження зазначеної вище вимоги, учасник пояснює, що має досвід у виконанні аналогічних договір та надає:
- договір №1 від 10.01.2018 предметом закупівлі якого є послуги з організації гарячого харчування (код за ДК 021:2015 55520000-1 кейтерингові послуги);
- договір №13 від 30.01.2018 предметом закупівлі якого є послуги з організації гарячого харчування (код за ДК 021:2015 55520000-1 кейтерингові послуги).
Слід зазначити, що предметом закупівлі є «Послуги їдалень» (код за ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень).
Відповідно до частини 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Так, предмет закупівлі «Послуги їдалень» зареєстрований під кодом 55510000-8 «Послуги їдалень» групи 55500000-5 «Послуги їдалень та кейтерингові послуги» розділу 55000000-0 «Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі».
Проте, предмет закупівлі, який зазначений у аналогічних договорах, «Кейтерингові послуги» зареєстрований під кодом 55520000-1 «Кейтерингові послуги» 55500000-5 «Послуги їдалень та кейтерингові послуги» розділу 55000000-0 «Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі».
Отже, зазначені вище предмети закупівлі не можна вважати аналогічними.
Тобто, тендерна пропозиція ФОП Реут Андрій Олександрович невідповідає вимогам тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Реут Андрій Олександрович, яка не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f8c76065ccce43ff9a0aa8ef9c2592c2
Назва:
Пояснення щодо прийняття рішення про визнання учасника переможцем та відповідності поданої переможцем пропозиції тендерній документації
Дата опублікування:
13.02.2019 11:13
Опис:
Пояснення надається в двох напрямках:
1. Чому саме так була прописана вимога п.3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" додатку 2 "Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям".
2. Чи можна вважати наданий учасником договір аналогічним (в частині предмету закупівлі) та таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
a517256079ca4e8582c29867be0ed80e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2019 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-001441-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Щодо визначення предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, Замовник зазначив, що послуги з харчування будуть надаватись учням: дошкільних груп; 1-4 класів; дошкільних груп, 1 – 4 класів (групи 12-год.перебування); дошкільних груп, 1 – 4 класів (інтернатні групи).
Згідно з Єдиним закупівельним словником код CPV для закупівлі з послуг харчування в школах - 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування.
Частиною 1 розділу 2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто, Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано норм Наказу від 23 грудня 2015 року № 1749, яким затверджено Єдиний закупівельний словник.
Чому Комунальний заклад освіти "Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 1" Дніпропетровської обласної ради" не правильно визначив предмет закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
349020f6b2da46039224436de4f79a45
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо визначення предмету закупівлі
Дата опублікування:
18.02.2019 16:46
Опис:
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 13.02.2019 року "Про надання пояснень" у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-001441-c), щодо запитання: «Чому КЗО «Криворізький спеціальний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр №1» ДОР» не правильно визначив предмет закупівлі?»
Номер:
2dc14dd42cfa4ba495653f1bfe138c03
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2019 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-26-001251-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Згідно з частиною п’ятою «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу третього «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах та відхилення тендерної пропозиції учасник у складі своєї пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, від учасників вимагалося надати довідку в довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону про «Публічні закупівлі».
Проте, всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22, яка є імперативною, Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
b63df44651d14e11b2815bfbbdaa5c56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2019 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-001441-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1. Згідно з частиною п’ятою «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу третього «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах та відхилення тендерної пропозиції учасник у складі своєї пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації, від учасників вимагалося надати довідку в довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону про «Публічні закупівлі».
Проте, всупереч вимогам пункту 2 частини другої статті 22, яка є імперативною, Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить вимог стосовно надання учасником інформації щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому у тендерній документації не містяться вимоги щодо підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.