-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Томатна паста, ікра кабачкова консервована; огірки солоні, капуста квашена, повидло фруктове, сухофрукти (повторно)
Завершена
321 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 319.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 319.00 UAH
Номер:
1905c1fb6245415ab8d5f0f33fd5cf7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 18:00 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-01-02-000412-b 02.01.2019 Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог абзацу 9 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 02.02.2019, тендерні пропозиції ТОВ «ГАСТРО-КР», Договори та Додаткові угоди до них: від 01.02.2019 № 69 (лот №1), від 01.02.2019 № 66 (лот №2), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема:
повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін;
Замовником було опубліковано укладені Договори: за лотом №1 договір від 01.02.2019 № 69 та за лотом №2 договір від 01.02.2019 № 66 не в повному обсязі.
Відповідно до п.1.4 укладеного Договору постачальник поставляє Замовнику товар, зазначений в асортименті за цінами та у термін, які зазначені у специфікації до цього товару і є його невід’ємною частиною. Специфікація повинна містити найменування товару, одиницю виміру, загальну кількість товару, ціну за одиницю та загальну вартість товару.
Крім того, Замовником було опубліковано Додаткові угоди до Договорів від 01.02.2019 № 69 (ДУ: №1 від 01.03.2019, №2 від 15.03.2019, №3 від 25.04.2019, №4 від 03.05.2019, №5 від 03.06.2019) та від 01.02.2019 № 66 (ДУ: №1 від 01.04.2019, №2 від 25.04.2019, №3 від 03.05.2019, №4 від 03.06.2019) про збільшення ціни одиниці товару без публікації оновленої Специфікації, в якій має бути відображена важлива інформація щодо обсягів поставки та загальної вартості договору.
Таким чином, Замовником було опубліковано лише частину укладених Договорів, а не Договорів в повному обсязі, чим порушено ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
10.06.2019 10:22 - 25.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2019 10:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації, стосовно виявлених порушень повідомляє наступне. Усунення виявлених порушень щодо оприлюднення договорів та додаткових угод не в повному обсязі не можливе у зв'язку з технічними властивостями електронної системи закупівель, оскільки завантаження ранніх змін до договорів не можливо, тому що при завантаженні до електронної системи закупівель необхідно обирати дату підписання змін, натомість дата підписання змін до договору повинна бути більша, ніж дата підписання договору або дати підписання попередніх змін. Таким чином, на підставі вищевикладеного, завантаження специфікацій до договорів та попередніх специфікацій неможливе. Звертаємо увагу не те, що до останніх додаткових угод, які є чинними на теперішній час додані оновлені специфікації, тобто вони оприлюдненні у повному обсязі, як це передбачено нормами чинного законодавства. Також, наголошуємо на тому, що розуміючи глибину всіх виявлених порушень, та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, всі зауваження будуть враховані та виправлені в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
14.06.2019 09:34
Запити/Пояснення
Номер:
8f167b5dd4774a9c8162f6da2a94d3fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2019 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару: «Оброблені фрукти та овочі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID: UA-2019-01-02-000412-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із
1. Чому в порушення вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюдненні Специфікації до Договорів: № 66 від 01.02.2019, № 69 від 01.02.2019 та Додаткових угод до них в повному обсязі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f55110a9c7014cc4b43cc384a7ffa10d
Назва:
Щодо оприлюдення специфікації до Договору № 67 від 01.02.2019 та Додаткових угод до нього в повному обсязі
Дата опублікування:
22.05.2019 11:40
Опис:
До договору № 66 від 01.02.2019 було укладено 3 додаткових угоди та до договору № 69 від 01.02.2019 було укладено по 4 додаткових угоди, всі вони оприлюдненні в системі електронних закупівель, як це передбачено чинним Законом України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до положень договорів № 66 від 01.02.2019 та № 69 від 01.02.2019 Постачальник поставляє Замовнику товар, зазначений в асортименті за цінами та у термін, які зазначені в специфікації і є його невід’ємною частиною.
Оскільки на теперішній час, до договору № 66 від 01.02.2019 останньою та діючою додатковою угодою є додаткова угода № 3 від 20.05.2019 року, а для договору № 69 від 01.02.2019 останньою та діючою додатковою угодою є додаткова угода №4 від 02.05.2019 року то і відповідно до них (додаткової угоди №3 до договору № 66 від 01.02.2019 та додаткової угоди № 4 для договору № 69 від 01.02.2019) було оприлюднено оновлені специфікаціі зі змінами, які є додатками до вищазазначених додаткових угод.
Також, наголошуємо на тому, що всі зауваження будуть враховані та виправленні в подальшій роботі.