• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015: 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки»

На очікувану вартість

Торги відмінено

748 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 742.50 UAH
Номер: 4fbd1ea3d7cc4e689bb0eb5819e90402
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-15-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.01.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.01.2019 14:09 - 06.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.01.2019 № 12 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.01.2019 № 12 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-12-06-002034-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 2 UA-2018-12-06-003698-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3 UA-2019-01-04-001023-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-01-04-001309-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 5 UA-2019-01-04-001578-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6 UA-2019-01-04-001693-c 04.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 7 UA-2018-12-06-000039-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 8 UA-2018-12-18-001270-c 18.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами моніторингу встановлено, що процедура закупівлі за відкритими торгами проведена з порушенням вимог частини другої статті 22 - Замовник не зазначив у тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій, частини першої статті 30 Закону – Замовник не відхилив пропозицію учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: дотримання Замовником законодавства при обранні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідність умов тендерної документації вимогам чинного законодавства, відповідність пропозицій учасників умовам тендерної документації Замовника. Під час моніторингу проаналізовано: предмет закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Чайко В.О., протокол про обрання переможця торгів від 10.01.2019 №24. Згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: п.13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам частини другої статті 22 Закону в частині: - не зазначення Замовником у тендерній документації (п.1 р.ІІІ) кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом тендерної пропозиції ФОП Чайко В.О. встановлено її невідповідність вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації відносно підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: ФОП Чайко В.О. у складі своєї тендерної пропозиції надав копію аналогічного договору з відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради від 09.01.2018 №10ВТ без додатку 2 (графік постачання продуктів харчування в заклади освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради), який є невід’ємною частиною вищевказаного договору. Крім того, всупереч підпункту 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник надав позитивний лист-відгук від Замовника до наданого аналогічного договору не на фірмовому бланку Замовника, який надав цей відгук. На підтвердження умов пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника щодо проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях та надання копії документів які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за останній місяць поточного року учасником ФОП Чайко В.О. у складі своєї тендерної пропозиції наданий договір від 28.12.2018 №2 між ФОП Пасєчний М.В. та ФОП Чайко В.О. про надання послуг з дезінсекції та дератизації, де вказана площа складських та побутових приміщень на якій будуть надані вищевказані послуги становить 2319 кв. м. Проте, відповідно до довідки від 24.12.2018 №1-24/12 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий ріг, вул.Бикова, 22А об’єкта нерухомого майна – нежитлову будівлю (складські приміщення) загальна площа складських приміщень складає 4417,4 кв. м. Крім того, у вищевказаному договорі відсутня адреса об’єкта, за якою ФОП Пасєчний М.В. буде виконувати заходи з дезінсекції та дератизації приміщень. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону тендерну пропозицію учасника ФОП Чайко В.О. не відхилив та визнав його переможцем торгів.
Період усунення порушень: 28.01.2019 18:04 - 12.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2019 18:04

Запити/Пояснення