• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер: 5be9f5b4252b48df9bd234426ba5d76c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.10.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.10.2019 12:22 - 08.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.10.2019 № 54 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.10.2019 № 54 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2018-11-20-002277-c 20.11.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону встановлено порушення вимог статті 36 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушенням абзацу другого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Івано-Франківськгаз збут», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медичної допомоги" Богородчанської районної ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2018 рік (зі змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 22.12.2018 №б/н та від 18.01.2019 №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Івано-Франківськгаз збут», укладений договір від 30.01.2019 №41ВB767-545-19 (далі – Договір), додаткові угоди, зокрема: від 11.02.2019 №1, від 19.02.2019 №2 від 27.02.2019 року №3, від 01.04.2019 року №4, від 23.04.2019 року №5, від 23.04.2019 року №6, від 05.06.2019 року №7, від 18.10.2019 року №8. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. За результатами моніторингу питання дотримання вимог законодавства при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено, що на порушення частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Додаток №1 (Перелік ЕІС-код точок комерційного обміну Споживача) до Договору, який, відповідно до пункту 1.6 Розділу І Договору є його невід’ємною частиною. Аналізом встановлено, що умови укладеного договору про закупівлю відрізняються від змісту проекту договору, наданого у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Івано-Франківськгаз збут», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, в договорі відсутній пункт 2.8 Розділу 2 «Якість, обсяг природного газу та умови його постачання», де було зазначено, що обсяги закупівлі газу можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця та Розділ 10 «Інші умови», передбачений проектом договору, який містить зміну істотних умов відповідно до статті 36 Закону. Таким чином, Договір укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону та відповідно до абзацу першого статті 37 Закону є нікчемним.
Період усунення порушень: 05.11.2019 15:19 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2019 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник повідомляє, що в зв’язку з тим, що закупівлю було завершено ще до отримання висновку за результатами моніторингу, Замовник не має можливості здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, оскільки змінити/скасувати рішення по кваліфікації можливо лише до укладення договору про закупівлю. Оскільки неможливо усунути порушень Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому, а саме – вивчити інформацію викладену у висновку, провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушень в процесі проведення закупівель. Водночас повідомляємо Вас, що Замовником зініційоване розірвання договору за результатами даної закупівлі про що подано відповідну Заяву Постачальнику. Розірвання договору відбудеться з 01.12.2019 р. оскільки рорзірвання договору негайно є неможливим через технічні особливості і галузеве регулювання - Згідно ЗЦ "про ринок природного газу" зміна постачальника чи розривання угоди посередині місяця неможливі.
Дата публікації звіту: 11.11.2019 15:15