• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин, дизпаливо

Завершена

383 302.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 916.51 UAH
Номер: 4e9267b759f4417d9e41ca6d4032f6f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-24-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 24.01.2019 17:10 - 15.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.01.2019 № 1-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник А. ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.01.2019 №1-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-12-18-001656-с, 18.12.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 646-15-30, vitalik_priymatchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оформлення тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.12.2018 №26 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» та ПП "ОККО КОНТРАКТ", протокол засідання тендерного комітету Володимир-Волинського територіального медичного об’єднання (далі – Замовник) №7 від 8.01.2019, №9 від 09.01.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 29.01.2019 №55ТЛ-1064/19, отримані від замовника 04 лютого 2019 року через електронну систему закупівель пояснення. За результатами моніторингу на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовником згідно протоколу засідання тендерного комітету №7 від 8.01.2019 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» як такої, що не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації вказано, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідно надати інформаційну довідку, складену у довільній формі про розгалуженість АЗС учасника по м.Володимиру-Волинському та Волинській області. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» надано довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій вказано перелік обладнання та перелік АЗС по м.Володимиру-Волинському та Волинській області. Також, в складі тендерної пропозиції надано діючий договір №МШКп 0088 від 02.01.2019 про поставку від ТзОВ «ВОГ КАРД» для ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» нафтопродуктів через АЗС перелік яких, визначено додатком 1 до зазначеного договору. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бензину та дизпалива Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит від 01.02.2019 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП». Пояснення, надані Замовником, не підтверджують обґрунтованості підстав щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП». Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір від 29.01.2019 №55ТЛ-1064/19 з ПП "ОККО КОНТРАКТ" вартістю 303 868,0 гривні.
Період усунення порушень: 07.02.2019 16:34 - 22.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2019 16:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, Володимир-Волинське територіальне медичне об'єднання розриває укладений договір від 29.01.2019 №55ТЛ-1064/19 з ПП "ОККО КОНТРАКТ" вартістю 303 868,0 гривні. Таким чином закриває закупівлю (унікальний номер UA-2018-12-18-001656-с) через неможливість усунення порушення іншим способом.
Дата публікації звіту: 14.02.2019 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником розірвано договір
Дата публікації: 14.02.2019 16:24

Запити/Пояснення