-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 43260000-3 «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» («Екскаватор» ).
Торги відмінено
1 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер:
51fee2300036411d86f5b63c7db36dbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-01-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2019 00:00
Період моніторингу:
21.01.2019 17:26 - 12.02.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2019 № 16
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-09-001717-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 3, пункту 13 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 29.01.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення процедури, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з нормами частини першої статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Відповідно до пункту першого Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Замовником зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно оголошення про проведення відкритих торгів за Київським часом. Таким чином тендерна документації Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а йде посилання на інший інформаційний ресурс, що не відповідає вимогам пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
В порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону, у Додатку 4 тендерної документації Замовником визначено, що предмет закупівлі повинен мати шасі МТЗ, що є скороченою назвою «Минский тракторний завод», який є виробником сільгосптехніки, оскільки Замовником в тендерній документації не встановлена вимога надати учасником еквівалентну пропозицію по предмету закупівлі.
В порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено посилання нормативно правовий акт, який втратив чинність.
Період усунення порушень:
04.02.2019 09:22 - 19.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2019 09:22